تراکتور همیشگی می‌شویم/ دستم از لحاظ ترکیب باز است
تراکتور همیشگی می‌شویم/ دستم از لحاظ ترکیب باز است
مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: پرمهر‌ترین تیم ایران هستیم و دست‌مان از لحاظ ترکیب باز است.

به گزارش خبرنگار شمس، ساکت الهامی در نشست خبری بعد از بازی تراکتور و نفت مسجد سلیمان، با ابراز خرسندی از پیروزی شاگردان خود و بازی قابلِ قبول آن‌ها، اظهار داشت: نفت مسجد سلیمان ساختار دفاعی خیلی خوبی دارد و به سختی موقعیت گل به حریف می‌دهد، در این بازی نیز شاهد دفاع سرسختانه‌ی آنان بودیم اما از تک موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کردیم و به برتری رسیدیم.

وی با تمجید از تشویق ۹۰ دقیقه‌ای تراکتوری‌ها توسط هواداران، عنوان کرد: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا همان تراکتور همیشگی باشیم، ما پر مهره‌ترین تیم لیگ هستیم و دستمان ازلحاظ ترکیب‌بندی‌های متنوع بازتر از سایر تیم‌هاست.

مربی تراکتور با اشاره به کاپیتانی اشکان دژاگه علی‌رغم حضور مسعود شجاعی در زمین، عنوان کرد: در سایر تیم‌ها شاید بر سر کاپیتانی بحث باشد اما در تراکتور اینگونه نیست و بازیکنان شخصاً بازوبند را دست به دست می‌کنند و این نشان از حاکمیت مودت در تیم دارد؛ شجاعی نیز بازیکن باتعصبی است و با عشق و علاقه در تراکتور توپ می‌زند.

وی با بیان اینکه در بازی‌های معوقه تراکتور فرصتی برای تغییرات گسترده وجود ندارد، ابراز داشت: در بازی‌های آینده با هدفِ پیروزی گروهی حمله و گروهی دفاع خواهیم کرد تا جایگاه مناسبی در جدول رده‌بندی برای خود پیدا کنیم.

انتهای پیام/