تحقق صد درصدی بودجه شهرداری تبریز ناشی از اعتماد مردم است
تحقق صد درصدی بودجه شهرداری تبریز ناشی از اعتماد مردم است
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: برای نخستین بار بدون هیچ گونه تراکم فروشی بودجه شهرداری تبریز طی شش ماهه اول امسال به طور صد در صد تحقق یافته که این ناشی از اعتماد مردم است.

به گزارش شمس، عابدین خرم صبح امروز در همایش و نمایشگاه ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرهای آذربایجان‌شرقی با بیان این مطلب اظهار کرد: این نشان می‌دهد به معنای واقعی کلمه سرمایه‌گذاری انجام شده و بر اساس برنامه ریزی موجود این امر تحقق یافته است.

خرم با اشاره به اینکه برای جبران فرصت‌های از دست رفته باید تلاش و تفکر جهادی داشته باشیم، افزود: تلاش دولت سیزدهم جذب سرمایه‌گذارانی است که در گذشته امتحان خود را پس داده‌اند. علاقمندان به شهر، کشور، تاریخ و نسل‌های آتی، در داخل کشور سرمایه‌گذاری می‌کنند و این موضوع به نفع جامعه و نسل‌های آینده است.

وی با قدردانی از سرمایه‌گذاری افراد در تبریز و دیگر شهرهای استان، گفت: در دولت سیزدهم باید امنیت سرمایه‌گذاری تامین، فرایندها تسهیل و مشوق‌های لازم ارائه شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه خوشبختانه در مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر تبریز این اراده وجود دارد، تصریح کرد: درآمد پایدار گام بلندی است که این نگاه باید در آذربایجان‌شرقی وجود داشته باشد.

خرم خاطرنشان کرد: نیروهای نخبه و فرهیخته و متخصصان امر باید نقشه‌راه استان و شهر تبریز را مجددا نقد و بررسی و مورد تحلیل قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه هئچ عامل اداری نباید مانع سرمایه‌گذاری باشد، گفت: تعارض منافع را در شهرهای استان از میان برداشته ایم و هر سرمایه‌گذاری می‌خواهد سرمایه‌گذاری کند، باید سود سرمایه خود را داشته باشد.

انتهای پیام /