تبلیغات انتخاباتی داماد رئیس‌جمهور در رسانه ملی/ همه‌چیز برای شاخ و شمشاد روحانی آماده است
تبلیغات انتخاباتی داماد رئیس‌جمهور در رسانه ملی/ همه‌چیز برای شاخ و شمشاد روحانی آماده است
از آنجا که عده‌ای می‌خواهند از داماد رئیس‌جمهور سیاست‌مدار بسازند، پس تبلیغات انتخاباتی مهدی‌زاده در رسانه ملی نیز بلااشکال است.

سیاسی شمس: داماد رئیس‌جمهور قصد حضور در خانه‌ ملت را دارد و از ماه‌ها قبل تبریز را به‌عنوان گودِ فعالیت‌های انتخاباتی‌اش برگزیده است.

کامبیز مهدی‌زاده اصالتاً مراغه‌ایست و روی تعصب آذربایجانی‌ها حساب ویژه‌ای باز کرده است اما غافل از آنکه تمامی رقبای او در حوزه‌ی انتخابیه‌ی تبریز، آذرشهر و اسکو آذربایجانی‌‌اند و مهدی‌زاده بیش از دیگران با این دیار غریبه است.

داماد رئیس‌جمهور در دیدگاه مردم چندان چهره‌ی محبوبی نیست و حواشی انتصاب او به‌عنوان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بعد از عقدِ دختر روحانی همچنان در اذهان عمومی باقیست.

با این حال مهدی‌زاده می‌خواهد بخت خود را بیازماید و خود را در مظان انتخاب قرار دهد. برای تحقق خواسته‌اش نیز امکانات و بسترهای لازم را در اختیار دارد. از یک‌سو وزیر آذربایجانی صنعت و معدن دستِ حمایت مالی و معنوی‌اش را به‌سوی آقا داماد دراز کرده است و از سویی دیگر نهادهای مجری انتخابات جرأت ندارند به داماد رئیس‌شان پشت کنند و او را به‌چشم سایر نامزدهای انتخاباتی ببینند.

اما رانت‌های پیش روی مهدی‌زاده در این دایره خلاصه نمی‌شود و داماد رئیس‌جمهور نه‌تنها رسانه‌های مجازی و چاپی را در اختیار دارد، بلکه رسانه‌ ملی را نیز رامِ خود کرده است!

کامبیز مهدی‌زاده اخیراً طی گفت‌وگویی زنده با موضوعی تبلیغاتی در شبکه‌ی خبر، از لزوم احیاء دریاچه ارومیه با ادامه طرح‌های دولت سخن گفته و اذعان کرده است: “در صورتِ خشک شدن دریاچه ارومیه، باید اطراف دریاچه تا شعاع زنجان تخلیه می‌شد.”

او برای آنکه اظهاراتِ عامه‌پسندی نیز داشته باشد، یادآور شده است: “پروفسور کردوانی و خانم دکتر لک در سال ۹۳ و ۹۷ اظهار نظر کرده بودند ریختن آب در دیاچه ارومیه خیانت است، خیانت بیان این نوع دیدگاه‌هاست”

باتوجه به رپورتاژ ویژه شبکه خبر برای کامبیز مهدی‌زاده که همگان از کاندیداتوری‌اش برای انتخابات مجلس آگاه‌اند، باید از مسئولان رسانه ملی پرسید آیا حاضرند برای سایر نامزدها نیز به‌عنوان کارشناس و پیشکسوت حوزه‌های مختلف در شبکه استانی تریبون دهند؟

انتهای پیام/