تبریزی‌ها در توپ و تور فینالیست شدند/ چشمک دختران میزبان به جام!
تبریزی‌ها در توپ و تور فینالیست شدند/ چشمک دختران میزبان به جام!
مسابقات المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه تبریز با صعود هر سه نماینده آذربایجان‌شرقی به فینال رشته‌های تیمی پیگیری شد.

به گزارش شمس، پانزدهمین دوره از رقابت‌های المپیاد دانشجویان موسسات آموزشی سراسر کشور در بخش دختران به میزبانی دانشگاه تبریز به روزهای پایانی خود نزدیک شده است.

در این دوره از مسابقات دختران دانشجو در ۱۱ رشته باهم به رقابت پرداختند که در روز ششم تیم‌های صعودکننده به دیدار نهایی در رشته‌های فوتسال، والیبال و بسکتبال معرفی شدند.

فوتسال: جام در تبریز می‌ماند؟

رقابت‌های فوتسال با حضور ۱۲ تیم برگزار شد که در نهایت دو نماینده تبریز و مازندران توانستند با عبور از سد حریفان خود به دیدار نهایی برسند.

در مرحله نیمه نهایی، دانشگاه تبریز با نتیجه ۶ بر یک فردوسی مشهد را درهم کوبیده و فینالیست شد و فنی و حرفه‌ای مازندران نیز با نتیجه مشابه از سد علامه طباطبایی گذشت.

این دو تیم امروز در گام آخر برای به دست آوردن مقام قهرمانی با یکدیگر دیدار خواهند کرد که طبق برنامه این دیدار از ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد.

والیبال: جدال میزبان و پایتخت بر سر جام

در پایان مسابقات مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال دختران المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور دو تیم تبریز و تهران جواز حضور در مسابقه نهائی را کسب کردند.

مرحله نیمه نهایی این مسابقات روز گذشته برگزار شد که دو تیم دانشگاه تبریز و تهران با نتیجه مشابه ۲ بر صفر به ترتیب مقابل تیم‌های مازندران و الزهرا به برتری رسیدند.

حال در دیدار نهایی رقابت‌های توپ و تور تبریزی‌ها باید به مصاف تهرانی‌ها بروند، دو تیم بدون باخت مسابقات که به منظور تصاحب جام باید طلسم حریف را بشکنند.

بسکتبال: پیامِ پیام‌ نور به قهرمانی

فینال رقابت‌های بسکتبال دختران المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه تبریز نیز بین تیم‌های پیام‌ نور تبریز و اصفهان برگزار خواهد شد.

دو تیم در مراحل مقدماتی و حذفی مقتدرانه ظاهر شده و در دور نیمه نهایی نیز با نتایج قاطع حریفان را مغلوب و گام به دیدار پایانی گذاشتند.

پیام‌ نور تبریز با برتری ۸۲ بر ۷۰ مقابل بو علی سینا همدان و اصفهان هم با غلبه ۷۴ بر ۵۷ بر الزهرا فینالیست شدند.

بسکتبالیست‌های تبریز و همدان امروز برگزار کننده جدال فینال خواهند بود و باید دید که کدام یک از دو تیم جام را بالای سر خواهد برد.

برنامه بازی‌های مرحله نهایی رشته‌های تیمی پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه تبریز به شرح زیر است:

فوتسال
دانشگاه تبریز – دانشگاه فنی و حرفه‌ای مازندران؛ ساعت ۱۶:۰۰

والیبال
دانشگاه تبریز – دانشگاه تهران؛ ساعت ۱۵:۳۰

بسکتبال
دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی – دانشگاه اصفهان؛ ساعت ۱۵:۰۰

انتهای پیام

  • نویسنده : امیررضا گچچی