تا آخر خرداد رتبه تمام معلمان مشخص خواهد شد/ کشتی را غرق نمی‌کنم!
تا آخر خرداد رتبه تمام معلمان مشخص خواهد شد/ کشتی را غرق نمی‌کنم!
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای صیادی فرد کاری هستند و امیدواریم که به بهترین شکل مدیریت این مجموعه را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار شمس، علیرضا منادی صبح امروز در آئین معارفه و تکریم مدیرکل آموزش‌وپرورش اظهار داشت: کمیسیون آموزش خوشبختانه موفق ترین کمیسیون در مجلس است و گام‌های بزرگی را  علی‌رغم میل خیلی‌ها برداشت.

وی ادامه داد: از زمان رشدیه که نخستین مدرسه را ایجاد کرد در آموزش‌وپرورش اتفاق خاصی رخ نداده بود اما نهایتا رتبه بندی انجام شد و تغییرات بسیاری را به نفع فرهنگیان در این مصوبه انجام دادیم.

نماینده مردم تبریز،اسکو و آذرشهر با بیان اینکه این لایحه، ۵۰ هزار میلیارد تومان برای دولت هزینه داشت، گفت: با این لایحه یک میلیون و ۸۰۰ هزار تا ۵ میلیون تومان حقوق معلمان افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: ما به هیچکس وابسته نبودیم و به همین دلیل پای این لایحه ایستادیم و بالاخره این کار را در ۲۳ فروردین به سرانجام رساندیم و تا آخر خرداد رتبه تمام معلمان مشخص خواهد شد.

منادی با اشاره به اینکه نماینده نباید به دنبال انتصاب افرادش باشد، عنوان کرد: نماینده نباید به دنبال این باشد که افرادش را در جایی منتصب کند البته خوشبختانه وزیر آموزش و پرورش هم چنین فردی نیست.

وی با اشاره به اینکه وقتی کسی که شایسته است انتخاب می‌شود ماهم با وی همراهی می‌کنیم، ابراز داشت: آقای صیادی هم فرد کاری هستند و امیدواریم که به بهترین شکل این مدیریت را انجام دهند.

گفتنی است علیرضا منادی از حامیان مدیرکل سابق آموزش‌وپرورش استان بود که برای جایگزینی‌اش نیز چهره‌ای دیگر در نظر داشت اما نهایتا صیادی به ریاست رسید.

انتهای پیام/