بلوار شهدای سلامت در آستانه بهره‌برداری است/ اتمام بزرگترین پروژه عمرانی و ترافیکی خاوران در سال جاری
بلوار شهدای سلامت در آستانه بهره‌برداری است/ اتمام بزرگترین پروژه عمرانی و ترافیکی خاوران در سال جاری
شهردار منطقه 9 تبریز گفت: هدف اصلی شهرداری منطقه 9 از احداث این بلوار، تسهیل در تردد به مراکز درمانی جدید الاحداث در سطح حوزه شهرداری منطقه 9 بالاخص بیمارستان کودکان زهرا مردانی‌آذر می‌باشد.

به گزارش شمس، محمد حسین زاده، شهردار منطقه ۹ تبریز با اعلام این خبر گفت: با تلاش کارشناسان و پیمانکاران حوزه فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۹، عملیات احداث بلوار شهدای سلامت شهرک خاوران که بعنوان بزرگترین پروژه عمرانی و ترافیکی منطقه ۹ می باشد زودتر از موعد شمارش معکوس به اتمام رسیده و در آستانه بهره برداری است.

وی خاطرنشان کرد: احداث بلوار شهدای سلامت، در حد غربی بیمارستان تخصصی کودکان زهرا مردانی آذر، به یاد شهدای عرصه سلامت استان و شهر تبریز، به نام بلوار شهدای سلامت نامگذاری گردیده و در طی چند روز آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به گفته دکتر حسین زاده، هدف اصلی شهرداری منطقه ۹ از احداث این بلوار، تسهیل در تردد به مراکز درمانی جدید الاحداث در سطح حوزه شهرداری منطقه ۹ بالاخص بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذر می باشد.

شهردار منطقه ۹ افزود: طول این بلوار ۸۰۰ متر و عرض آن نیز ۳۰ متر می باشد که عملیات آسفالت ریزی، خط کشی، نصب علایم ترافیکی، رنگ آمیزی جداول و … این مسیر تمام شده و طی چند روز آینده شاهد بهره برداری از این پروژه بزرگ عمرانی و ترافیکی در شهرک خاوران خواهیم بود.

گفتنی است در همین راستا عملیات ساماندهی و اصلاح هندسی مقابل ورودی بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذر نیز با هدف ساماندهی معابر منتهی به این بیمارستان و افزایش ضریب ایمنی وسائط نقلیه مراجعین و شهروندان توسط شهرداری منطقه ۹ تبریز در حال اجراست که مراحل اجرایی آن نیز در حال اتمام است.

انتهای پیام /