اقتدار شورا به اتحاد اعضای آن است/ با کسی مشکلی ندارم
اقتدار شورا به اتحاد اعضای آن است/ با کسی مشکلی ندارم
رییس جدید شورای شهر تبریز گفت: اقتدار شورا به اتحاد شوراست، اگر بعضا اختلاف و دودستگی وجود داشت، از این به بعد تلاش می کنیم که متحد و بدون هیچ زاویه ای همدل باشیم.

به گزارش خبرنگار شمس، شهرام دبیری امروز در اولین نطق خود پس از انتخاب به ریاست شورای شهر تبریز اظهار کرد: برای افزایش نظم و برداشت بهتر از جلسات طبق آیین کار پیش خواهیم رفت.

وی با ذکر این نکته که اگر قصد داریم نظمی در شهر ایجاد کنیم، باید نخست خود منظم باشیم، افزود: هدف اصلی، افزایش رضایتمندی شهروندان است لذا باید تلاش افزون‌تری برای افزایش امیدواری شهروندان داشته باشیم.

رئیس شورای شهر تبریز خاطرنشان ساخت: چشم انداز ۱۲ ساله برای شورای شهر تصویب شده و این چشم انداز باید برنامه راه ما باشد لذا برنامه‌های یکساله و پنج ساله، باید روشنی راه باشند.

دبیری با تاکید بر اینکه اقتدار شورا به اتحاد آن است، متذکر شد: اگر بعضا اختلاف و دودستگی وجود داشت، از این به بعد تلاش می‌کنیم که متحد باشیم و بدون هیچ زاویه‌ای همدل باشیم.

وی تاکید کرد: کوچکترین مشکل با کسی نداریم و توانمندی تمام اعضا را مدنظر قرار می دهیم، بنابراین از تجربیات ریاست گذشته شورا نیز باید نهایت استفاده را به انجام رسانیم.

انتهای پیام/

 

  • نویسنده : المیرا جلیلی