افتتاح خانه نشریات دانشجویی دانشگاه تبریز
افتتاح خانه نشریات دانشجویی دانشگاه تبریز
خانه نشریات دانشجویی دانشگاه تبریز آغاز به کار کرد.

به گزارش شمس، هم‌زمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۲۷دی دانشگاه تبریز و با حضور عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، صفر نصراله‌زاده رئیس دانشگاه تبریز، معاون و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، خانه نشریات دانشجویی در ساختمان شهید باکری دانشگاه تبریز افتتاح شد.

در این مراسم عادل طاهری، مدیر امور فرهنگی دانشگاه تبریز با ارائه گزارشی از فعالیت نشریات دانشجویی در این دانشگاه متذکر شد: در حال حاضر ۵۵ نشریه دانشجویی در دانشگاه در زمینهٔ مطالب علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ادبی فعال هستند که توسط تشکل‌های دانشجویی، انجمن‌های علمی و اشخاص حقیقی منتشر می‌شوند.

طاهری همچنین با اشاره به انتشار الکترونیکی نشریات مذکور به همراه نشر چاپی خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه این نشریات به‌صورت فیزیکی چاپ و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرند، در سامانه نشریات وزارت علوم و در سامانه الکترونیکی کتابخانه مرکزی دانشگاه تبریز نیز نمایه‌سازی الکترونیکی می‌شوند.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه تبریز با اشاره به آئین‌نامه وزارت عتف در خصوص ضرورت ایجاد امکانات بیشتر جهت بهره‌گیری هر چه بیشتر دانشجویان از نشریات دانشجویی و ترغیب دانشجویان به فعالیت در حوزه نشریات، خانه نشریات دانشجویی دانشگاه تبریز آماده ارائه خدمات به دانشجویان است.

کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف نیز در این مراسم ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در زمینهٔ نشریات دانشجویی در دانشگاه تبریز بر اهتمام جدی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت بر گسترش کمّی و کیفی نشریات دانشجویی تأکید کرد.

انتهای پیام /