احیای «ماشین‌سازی»؛ از تیمداری مس تا بازگشت به کارخانه
احیای «ماشین‌سازی»؛ از تیمداری مس تا بازگشت به کارخانه
کاندیدای هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی گفت: احتمال دارد که ماشین‌سازی تحت عنوان مس سونگون به فوتبال ادامه دهد.

به گزارش شمس، «جواد ششگلانی» کاندیدای ریاست هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی در جلسه انتخاباتی این هیات اظهار داشت: با آمدن خطیبی به باشگاه مس سونگون ان‌شاالله تیم فوتبال این باشگاه هم پا خواهد گرفت.

وی ادامه داد: باید دست به دست بدهیم تا مشکل ماشین‌سازی را در استان و حتی کشور پیگیری و رفع کنیم، البته استاندار و نمایندگان هم در حال رایزنی هستند تا این مشکل حل شود.

سرپرست هیات فوتبال استان گفت: احتمال دارد که ماشین‌سازی تحت عنوان مس سونگون به فوتبال ادامه دهد اما خواست ما این است که مالکیت این تیم به کارخانه بازگردد.

وی اذعان داشت: ما به وظایف خودمان عمل می‌کنیم اما اینکه نتیجه می‌گیریم یا نه به مجموعه تصمیم‌گیران باز می‌گردد.

ششگلانی با اشاره به حضور ایوب بهتاج در مدیریت باشگاه تراکتور عنوان کرد: من با آمدن ایشان اعلام کردم که اگر مشکلات هماهنگی قبلا بوده با حضور آقای بهتاج با توجه به شناخت‌شان وضعیت بهتر خواهد شد. در خصوص یادگار امام هم تلاش می‌شود که این ورزشگاه در حد بین‌المللی باشد.

وی با بیان این موضوع که هیات فوتبال در توسعه و پیشرفت فوتبال برنامه‌ریزی دارد، افزود: اتفاقی در استان افتاده که باید تمام ظرفیت آنها بهره ببریم و آن اینکه مدیران استان هماهنگی لازم را ایجاد کنند ورزش استان مانند گذشته به اوج می‌رسد.

ششگلانی خاطرنشان شد: اخیر موضوع شهرداری‌ها و ورزش مطرح شده که در شهرستان‌ها هم باعث ایجاد تحول می‌شود. این مساله از وزارت کشور هم پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/