درمانده مثل آقای همیشه رئیس/ وقتی آمار ششگلانی تَه کشید!
درمانده مثل آقای همیشه رئیس/ وقتی آمار ششگلانی تَه کشید!
رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان‌شرقی برای توجیه عملکرد ضعیف این هیات روی آنتن زنده به آمار نادرست متوسل شد!

به گزارش شمس، یکی از موضوعات مهمی که در برنامه این هفته «موج ورزش» شبکه استانی سهند توسط میهمان تلفنی برنامه به عنوان نمونه‌ای از دنده عقب و پسرفت‌ عملکرد هیات فوتبال استان آذربایجان‌شرقی طی سالیان اخیر مطرح شد، مربوط به کمیته داوران بود.

حامد حاجی‌محمدی، خبرنگار ورزشی تبریز عنوان کرد که در چند سال گذشته تعداد داوران لیگ برتری استان با ذکر اسامی از ۶ نفر به ۲ نفر تقلیل یافته و امسال یک نفر به این جمع اضافه شده که این داور نیز از نظر سنی شرایط مناسبی ندارد و پشتوانه‌سازی خوبی نیز انجام نشده است.

در این خصوص واکنش جواد ششگلانی، رئیس هیات فوتبال استان قابل تامل بود؛ جایی که او با ارائه آمار نادرست سعی در توجیه عملکرد ضعیف این هیات داشت.

وی در ابتدا تعداد داوران وسط فوتبال استان در لیگ برتر را ۵ نفر اعلام کرد اما وقتی با سوالات مجری برنامه در مورد اسامی این داوران مواجه شد آمارش تَه کشید و به همان رقمی رسید که حاجی‌محمدی بیان کرده بود!

این درحالی است که آمار اعلام شده توسط خبرنگار تبریزی که بیان کرد تعداد داوران وسط لیگ برتری استان طی چند سال‌ گذشته ۶ نفر بوده، برحسب اطلاعات کسب شده رقم دقیق آن ۸ نفر بوده و الان به سه نفر کاهش یافته است.

در مجموع داوران وسط و کمک نیز در آن دوره تعداد ۱۴ نفر به عنوان نماینده استان در لیگ برتر فوتبال حضور داشتند که اکنون ۵ نفر شده است!

نکته دیگر اینکه آقای همیشه رئیس تعداد کل داوران استان در لیگ برتر فوتبال را هم ۹ نفر اعلام کرد که ۴ نفر بیشتر از میزان واقعی بود. البته او در توجیه تقلیل داوران وسط از ۶ به ۳ هم ناموفق بود.

انتهای پیام/