مربی استقلالی داد مدافع تراکتور را در آورد/ انتقاد شدید هواداران از الهامی
مربی استقلالی داد مدافع تراکتور را در آورد/ انتقاد شدید هواداران از الهامی
مدافع برزیلی تراکتور چهار روز بعد از عقد قرارداد با تراکتور از جدایی از این تیم خبر داد و دلیل این جدایی را ساکت الهامی مربی تراکتور دانست.

ورزشی شمس: سیلوفریرا دوسانتوس مدافع جدید برزیلی سرخ‌پوسان تبریزی که چهار روز بیشتر از زمان عقد قراردادش با تراکتور نگذشته است، امروز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی‌اش خبر از جدایی از این تیم داد!

وی در پاسخ یکی از هواداران در خصوص دلیل جدایی‌اش از تیم عنوان کرده که باید این سوال را از مربی تیم(ساکت الهامی) بپرسید چون دلیلش را می‌داند! همین مساله کافی بود تا هواداران تراکتور که از حضور این مربی استقلالی در نیمکت تراکتور ناراضی بودند شروع به انتقاد از الهامی کنند.

هواداران تراکتور معتقدند که مربیانی که سابقه تعصب به دو تیم پایتخت را دارند همواره در روزهای سخت تراکتور را به چالش کشانده و موجب از دست رفتن قهرمانی سرخ‌پوشان تبریزی شده‌اند. البته این هواداران نمونه‌های مختلفی مانند امید عالیشاه را دارند که با کم‌کاری در تراکتور از فرصت حضور در تراکتور برای سپری شدن دوران سربازی و استراحت استفاده کرده‌اند!

به نظر می‌رسد حضور مربیان با تجربه بومی و یا مربیانی که سابقه حضور و تعصب به تیم‌های پایتخت را ندارند این روزها بیشترین خواسته هواداران است و باید دید که زنوزی خواهد توانست دل هواداران تراکتور را به دست آورد و یا حاشیه‌ها همچنان دامن این تیم سرخ‍پوش تبریز را خواهد گرفت.