ضرورت نگاه به توانمندی های داخل/ دشمن برای تجزیه ایران برنامه‌ریزی کرده است
ضرورت نگاه به توانمندی های داخل/ دشمن برای تجزیه ایران برنامه‌ریزی کرده است
سردار محمد با اشاره امید به رفع تحریم ها و ایستادگی مردم خاطرنشان کرد: اکنون دولت باید محکم بایستد. دشمن برای تجزیه ایران برنامه ریزی کرده است و می‌داند که تا ایران تجزیه نشود قدرت آن باقی می‌ماند و به دنبال این هستند که اقتدار کشور را کم کنند.

به گزارش شمس، سردار محمد در خصوص امید به رفع تحریم ها برای حل مشکلات گفت: مردم محکم پای انقلاب ایستاده اند جا دارد که اکنون دولت هم محکم بایستد. دشمن برای تجزیه ایران برنامه ریزی کرده است و می‌داند که تا ایران تجزیه نشود قدرت آن باقی می‌ماند و به دنبال این هستند که اقتدار کشور را کم کنند.

وی تاکید کرد: نباید برای رفع تحریم به دشمن امید داشت. باید با توانمندی داخلی زنجیره‌ها را تکمیل و مشکلات را از داخل حل کنیم. اگر عزم و اراده ایجاد شود عقب ماندگی‌ها را جبران می کنیم ما برای حل مشکلات باید نگاه به داخل داشته باشیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا بیان کرد: بحث دیپلماسی اقتصادی با کشور‌های همسایه هم باید به طور جدی دنبال کنیم. با توجه به نرخ تسعیر ارز، قیمت تمام شده تولید در کشور ما پایین است باید امکان صادرات به کشور‌های همسایه را ایجاد کنیم و صادرات را توسعه دهیم که این همان اصل درون زایی و برون گرایی است.

محمد ادامه داد: مقام معظم رهبری در گام دوم بر ۵ اصل درون زایی، برون گرایی، دانش بنیان ها، عدالت محوری و مردم نهادی تاکید دارند که اگر همه مردم و مسئولان بر این ۵ اصل پایبند باشند به طور حتم پیروز و موفق می‌شویم.

این مقام مسئول در خصوص تولید داخل توضیح داد: اینکه همه چیز را باید در داخل کشور تولید کنیم درست نیست، اما یک سری گلوگاه در کشور وجود دارد که اگر دچار اختلال شود کل تولید ممکن است بخوابد، باید آن ها را شناسایی کرده و در داخل تولید کنیم تا وابسته نباشیم.