ترامپ انبار باروت را آتش زد/ گاو وحشی را از خاورمیانه بیرون می‌کنیم
ترامپ انبار باروت را آتش زد/ گاو وحشی را از خاورمیانه بیرون می‌کنیم
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: ترامپ با ترور سپهبد سلیمانی، انبار باروت را آتش زد و باید منتظر عواقب سختش از جانب ایران باشد.

«محمد اسماعیل سعیدی» نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شمس در خصوص پیامدهای شهادت سپهبد قاسم سلیمانی در منطقه اظهار داشت: سپهبد سلیمانی شخصیت تاثیرگذاری در منطقه بود و مانع از گسترش جریانات تکفیری، داعش، تروریست‌ها و دولت‌سازی‌های جدید در منطقه شد.

وی افزود: سپهبد سلیمانی نه تنها در قلب مردم ایران بلکه در قلب تمامی ملت‌های منطقه قرار دارد و به سبب سال‌ها مبارزه با تروریسم و حمایت از مظلومان میان مسلمانان و حتی سایر ادیان آزادی‌خواه چهره‌ای محبوب است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر انتقام سخت از آمریکایی‌ها، متذکر شد: شهادت سپهبد سلیمانی، تبعات سنگینی برای آمریکا خواهد داشت و شدیدا در فکر انتقام هستیم! روحیه انتقام جویی فراگیر است و تمامی مراکز، اماکن، پایگاه‌های نظامی و ناوهای جنگی آمریکا تحت نظر نیروهای مسلح قرار گرفته‌اند.

وی تاکید کرد: به زودی حوادث جدیدی در منطقه رخ می‌دهد، شرایطی که به ضرر آمریکا و هم پیمانانش خواهد بود و ترامپ با این کارش انبار باروت را آتش زده است!

سعیدی با اعلام اینکه آمریکا همانند گاو وحشی است که می‌خواهد منافع خود را بیشتر کند، خاطرنشان ساخت: باید تلاش نماییم تا این گاو وحشی را از منطقه خاورمیانه بیرون بکنیم.

وی درباره اقدام نظامی ایران علیه آمریکا و احتمال شروع جنگ در منطقه گفت: تمامی گزینه‌ها برای انتقام مطالعه شده است و ایران محکم‌ترین و کوبنده‌ترین جواب را به تروریست های آمریکایی می‌دهد.

انتهای/