خط قرمز استانداری آذربایجان‌شرقی
خط قرمز استانداری آذربایجان‌شرقی
معاون مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: حفظ استقلال توسط فرمانداران و بخشداران خط قرمز استانداری آذربایجان شرقی است.

به گزارش شمس، بامدادی امروز در جلسه شورای اداری و معارفه بخشدار مرکزی شهرستان بناب اظهار کرد: در قضایا و اتفاقات اخیر هیچ مورد خاصی در شهرستان بناب مشاهده نشده و جا دارد از همراهی مردم ولایت مدار شهرستان بناب و تلاش‌های شبانه‌روزی اعضای شورای تأمین شهرستان، نیروهای نظامی، انتظامی، سربازان گمنام امام زمان(عج) و در رأس آن از فرماندار شهرستان به عنوان رئیس شورای تأمین شهرستان تقدیر و تشکر کنم.

وی گفت: فرآیند خدمت‌رسانی به مردم با سرعت قابل توجهی در دولت سیزدهم به پیش می‌رود اما این اتفاقات اخیر کاملاً برنامه‌ریزی شده بودند و دشمن سعی در توقف فرآیند خدمت رسانی دولت دارد.

بامدادی با تأکید بر اینکه جهاد تبیین باید سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد؛ افزود: ایجاد همدلی و تلاش برای حل مشکلات مردم امروز باید اولویت اصلی مأموریت مسئولان باشد.

معاون مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی تصریح کرد: در این زمینه باید از تمام ظرفیت های موجود نظام علی الخصوص ظرفیت نخبگان جامعه برای بهبود وضعیت موجود استفاده کرد.

بامدادی اذعان کرد: خط قرمز دولت و استانداری آذربایجان شرقی برای فرمانداران و بخشداران حفظ استقلال است.

وی در ادامه جلسه شورای اداری شهرستان بناب میرغفار شریف زاده را به عنوان بخشدار مرکزی بناب معرفی کرد.

انتهای پیام/