۴۷ درصد تماس پرت با آتش نشانی تبریز
۴۷ درصد تماس پرت با آتش نشانی تبریز
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از انجام دو هزار و ۶۰۷ عملیات امداد و نجات و اطفای حریق در 6 ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: ۴۷ درصد از تماس های دریافتی آتش نشانی تبریز در ۶ ماهه نخست سال‌جاری نامربوط به وظایف محوله آتش نشانی بود که در قالب «تماس پرت» دسته بندی می‌شود .

به گزارش شمس، علیرضا زبردست امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در شش ماهه نخست سال‌جاری دو هزار و ۶۰۷ عملیات انجام داده است که یک هزار و ۴۶۰ مورد از این عملیات‌ها به امدادونجات و یک هزار و ۱۴۷ مورد نیز در خصوص عملیات  اطفای‌حریق بوده است.

وی افزود: در ۶ ماهه نخست امسال چهار هزار و ۵۶۸ تماس با مرکز تماس «۱۲۵» آتش نشانی تبریز ثبت شده است.

زبردست گفت: ۴۷ درصد از تماس های دریافتی آتش نشانی تبریز در ۶ ماهه نخست سال‌جاری نامربوط به وظایف محوله آتش نشانی بود که در قالب «تماس پرت» دسته بندی می‌شود و همچنین پنج درصد از تماس‌های دریافتی سازمان متاسفانه ایجاد مزاحمت بوده که باعث اتلاف وقت و انرژی در مجموعه می‌شود.

وی در خصوص مدت زمان حضور نیروهای عملیات در محل حادثه خاطرنشان کرد: میانگین زمان رسیدن به محل حادثه در آتش نشانی تبریز در حدود چهار دقیقه است.

انتهای پیام/