برگشت امید به متقاضیان؛انصراف‌دهندگان نهضت ملی مسکن، انصراف‌شان را پس گرفتند
برگشت امید به متقاضیان؛انصراف‌دهندگان نهضت ملی مسکن، انصراف‌شان را پس گرفتند
غلامرضا اقبالی گفت: خوشبختانه در هفته‌های اخیر بالغ بر هزارنفر از انصراف‌دهندگان نهضت ملی مسکن، انصراف خود را پس گرفته‌اند.

به گزارش شمس، غلامرضا اقبالی در این باره اظهار کرد: در ماه‌های گذشته، رکود در پیشبرد پروژه‌های نهضت ملی مسکن و همچنین برخی مشکلات در طی مراحل اداری و مالی، باعث شده بود تعداد قابل توجهی از ثبت‌نام کنندگان از ادامه طی مراحل انصراف دهند که خوشبختانه با رفع مشکلات و ایجاد فضای مناسب برای پیشبرد عمرانی پروژه‌ها و همچنین ایجاد برخی تسهیلات، متقاضیان انصراف خود را پس گرفتند.

او ادامه داد: این موضوع، نتیجه تلاش شبانه‌روزی همکاران شرکت عمران سهند برای رفع دغدغه‌ها و نگرانی‌های متقاضیان محترم به وقوع پیوسته که باید از جدیت همکاران در این حوزه قدردان باشیم.

سرپرست شرکت عمران سهند در بخش دیگری از صحبت‌های خود اعلام کرد: در مجموع برای نهضت ملی مسکن شهرهای جدید سهند و شهریار، بیش از ۱۶۵هزار نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۹۶هزار نفر حائز شرایط اولیه بودند و تاکنون ۲۹هزار نفر در انتظار بررسی تا تخصیص پروژه هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۳هزار نفر برای نهضت ملی مسکن شهرهای جدید سهند و شهریار افتتاح حساب کرده‌اند، گفت: از این تعداد، بیش از ۶هزار نفر از متقاضیان بالای ۴۰میلیون تومان در وضعیت تخصیص و افتتاح حساب، آورده داشته‌اند.

اقبالی در پایان یادآور شد: امیدواریم باهمراهی و هماهنگی تمام دستگاه‌های مرتبط و همچنین تلاش بیش از پیش همکاران شرکت عمران سهند، در آینده‌ای نزدیک شاهد آماده‌سازی و تحویل واحدها به متقاضیان محترم باشیم.

انتهای پیام /