۴۲۰ میلیون یورو اعتبار خط ۲ متروی تبریز در انتظار تأیید معاون اول رئیس‌جمهور
۴۲۰ میلیون یورو اعتبار خط ۲ متروی تبریز در انتظار تأیید معاون اول رئیس‌جمهور
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: ۴۲۰ میلیون یورو از طرف بانک فایننشال چین معادل ۱۵ هزار میلیارد تومان برای پروژه خط ۲ قطار شهری تبریز در نظرگرفته شده و منتظر تأیید و امضای معاون اول رئیس جمهور است.

به گزارش شمس، حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۵ تبریز به همراه یعقوب هوشیار، اظهار کرد: رویکرد شهردار تبریز ورود جدی به پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی و تأمین اعتبار برای تکمیل آنهاست.

وی افزود: نصب روزشمار در پروژه‌های عمرانی شهر و افتتاح بدون تشریفات آنها مردم را امیدوار به توسعه و آبادانی شهر کرده و ما نیز در مجلس از این اقدامات شهرداری تبریز حمایت می‌کنیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس تصریح کرد: شهرداری تبریز اراضی رها شده دستگاه‌های دولتی را در سطح شهر پایش کرده‌ و نمایندگان تبریز نیز پیگیر تعیین تکلیف این اراضی هستند.

وی یادآور شد: نمایندگان مردم ارتباط مستقیمی با استاندار و مدیریت شهری دارند و پیگیر فاینانس خارجی پروژه خط ۲ قطار شهری تبریز و دیگر پروژه‌های شهر تبریز هستند.

تاج‌الدینی خاطرنشان کرد: ۴۲۰ میلیون یورو از طرف بانک فایننشال چین معادل ۱۵ هزار میلیارد تومان برای پروژه خط ۲ قطار شهری تبریز در نظر گرفته شده و منتظر تأیید و امضای معاون اول رئیس جمهور است.

 وی افزود: پیگیر برخی از اعتبارات شهرداری همچون عوارض شهری و سهم شهرداری‌ها از ارزش‌افزوده مالیات در مجلس هستیم.

انتهای پیام/