۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث ساختمان جدید شورا
۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث ساختمان جدید شورا
در جلسه شورای شهر تبریز ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث ساختمان جدید شورا در یکی از دو مکان اعلام شده اعم از ساختمان نیمه کاره منطقه ۱ و یا عمارت کلاه فرنگی پارک باغشمال در بودجه سال آتی مصوب شد.

به گزارش شمس، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه امروز خود موضوع انتقال ساختمان شورا و احداث مکانی جدید به همین منظور را مورد بررسی قرار دادند.

علی نوای باغبان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز در این خصوص اظهار داشت: درباره ساختمان شورا بحثی در بودجه نشده است، در سال‌های گذشته در بودجه آمده و مبلغ پیش‌بینی کرده‌اند ولی حذف شده است.

شهرام دبیری نیز در ادامه خاطرنشان کرد: در مورد ساختمان شورا نیز می‌توان از ساختمان‌های نیمه‌کاره شهرداری استفاده کرد.

او ادامه داد: مثلا ساختمان نیمه‌تمام شهرداری منطقه ۱ در گلکار و یا پارک باغشمال، در هر صورت باید برای تکمیل این ساختمان‌ها اعتباری پیش‌بینی شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تبریز هم در این زمینه تصریح کرد: شهرداری در چند منطقه ساختمان‌های نیمه کاره در تمام مناطق دارد که اگر تمام شود، ظرفیتی برای شورا ایجاد می‌شود.

روح الله رشیدی افزود: باید برای اتمام این ساختمان‌ها برنامه‌ای داشته باشیم که ظرفیتی برای شورا است و گرنه احداث ساختمان جدید تبدیل به غصه‌ای دیگر برای شهر خواهد شد.

گفتنی است، در پایان بررسی این موضوع مصوب شد ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث ساختمان جدید شورا در یکی از دو مکان اعلام شده اختصاص یابد.

انتهای پیام /