کارکنان معوقات حقوق ندارند/ اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل کارکنان ایران خودرو
کارکنان معوقات حقوق ندارند/ اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل کارکنان ایران خودرو
حاجی زاد منصور اعلام کرد: مطالبات کارگران تا پایان امسال پرداخت می‌شود.

به گزارش شمس؛ مدیرعامل ایران خودرو تبریز در نشست کاری با کارکنان در محل سالن های تولید و مونتاژ این مجموعه صنعتی گفت: منابع انسانی اصلی ترین مولفه بهره وری تولید و افزایش کارایی و اشتغال مولد است و رمز پیشرفت هر سازمان یا مجموعه صنعتی مرهون تلاش و کوشش آنها در رشد اقتصادی و رونق مضاعف صنعت است.

حمید حاجی زاد منصور در ارتباط با مسائل کارکنان گفت: بسیاری از مسائل مربوط به حوزه منابع انسانی حل و فصل شده و طبق برنامه ریزی های انجام شده تا آخر سال پرداخت می شود.

وی افزود: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده تاکنون، کارکنان معوقات حقوق نداشته و مزایای قانونی مطابق با قانون کار و زودتر از موعد پرداخت شده است.

مدیر عامل ایران خودرو تبریز در بخش مهمی از سخنان خود گفت: با تلاش و همت اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان و اخذ تأییدیه های لازم، طرح طبقه بندی کارکنان با احتساب ضریب ریالی مزدی و شغلی بطور کامل از اول آبان ماه سال جاری اجراشده و ما به التفاوت  اجرای این طرح از اول سال ۱۴۰۰ محاسبه و در عرض ۴ ماه باقیمانده سال به حساب کارکنان واریز خواهد شد.

حاجی زاد منصور تصریح کرد: اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کارکنان ایران خودرو تبریز در سطح صنایع استان بی سابقه است.

مدیرعامل ایران خودرو تبریز بیان کرد: در راستای افزایش بهره وری تولید پاداش شش ماهه تولید برای کارکنان در سطح گروه صنعتی ایران خودرو محاسبه و پرداخت شده است.

حاجی زاد منصور در ادامه سخنان خود بر طرح همسان سازی تقریبی پاداش های غیرنقدی کارکنان با گروه صنعتی ایران خودرو افزود: پیرو رایزنی صورت گرفته با گروه صنعتی ایران خودرو مقرر شده است تمامی پاداش های غیرنقدی کارکنان بصورت تقریباً یکسان پرداخت شود.

وی همچنین یادآور شد: با توجه به تعطیلی توافقی کلیه پنجشنبه های هفته در طول سال که ایران خودرو تبریز در مقایسه با سایر صنایع استان از این امر مستثنی است، و درصورت کار تقریباً مبلغ شش میلیون ریال فقط بابت اضافه کاری پنجشنبه ها برای کارکنان محاسبه و پرداخت می شود.

انتهای پیام /