کارخانجات بزرگ شهر تعطیل کردند/ نسخه‌ی «خودت بمال» دولت‌مردان برای مردم!
کارخانجات بزرگ شهر تعطیل کردند/ نسخه‌ی «خودت بمال» دولت‌مردان برای مردم!
قطعی برق موجب اخلال در نظم عمومی جامعه و شکایت شهروندان و تعطیلی کارخانجات شده است اما آنچه مسئولین از مردم می‌خواهند صبر و تحمل است!

اجتماعی شمس: از رئیس‌جمهور بگیرید تا وزیر نیرو و سخنگوی صنعت برق راهکار پایان خاموشی‌ها را در صرفه‌جویی مردم می‌بینند و بی‌آنکه به ضعف ۸ ساله‌شان در عدم افزایش میزان تولید برق اشاره‌ای داشته باشند توپ را به زمین ملت شوت می‌کنند.

بر اساس آمار منتشر شده توسط توانیر، آذربایجان‌شرقی جزو استان‌هایی است که نه‌تنها مصرف برق در آن زیاد نیست بلکه از سقف مجاز نیز پایین‌تر است و این نشان می‌دهد حداقل ادر این استان مسبب خاموشی‌ها مردم نیستند و در بهترین حالت ساکنان شمالغرب تاوان ازدیاد مصرف برق در شمال شرق کشور را می‌دهند.

در یک هفته‌ی اخیر با تشدید خاموشی‌ها کارخانجات بزرگ آذربایجان‌شرقی به تعطیلی کشیده و متضرر شده‌اند و اصناف نیز نتوانسته‌اند کرکره مغازه‌شان را بالا بزنند. اوضاع تقاطع‌ها نیز به‌دلیل عدم کارکرد چراغ‌های راهنمایی و رانندگی تعریفی ندارد. شهروندان هم که درصد شاکیان قرار دارند و روزی نیست که از قطعی بی‌برنامه برق و خرابی لوازم خانه‌شان گلایه نکنند.

آنچه در کل کشور و به‌تبع آن در آذربایجان‌شرقی رخ می‌دهد محصول ۸ سال بی‌تدبیری در عدم توسعه‌ی نیروگاه‌ها و بی‌توجهی به افزایش پنل‌های خورشیدی است اما مسئولین عادت کرده‌اند در مشکلات این‌چنینی مردم را به صبر و تحمل دعوت کنند و نسخه‌ی «خودت بمال» برایشان بپیچند!

انتهای پیام/