چرا تبریز را اینقدر کوچک می‌کنید؟/ هرکس یک رزومه دستش گرفته خود را استاندار معرفی می‌کند!
چرا تبریز را اینقدر کوچک می‌کنید؟/ هرکس یک رزومه دستش گرفته خود را استاندار معرفی می‌کند!
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی از فرایند انتخاب استاندار و طرح اسامی کوچک برای مسئولیت‌های اجرایی به شدت انتقاد کرد و گفت: هرکس یک رزومه دستش گرفته خود را استاندار معرفی می‌کند!

به گزارش شمس، «سید محمد علی آل‌هاشم» ظهر شنبه در مراسم گرامیداشت سالگرد شهید مدنی در گلزار شهدای وادی رحمت، اظهار داشت: تبریز به قدری کوچک شده که هرکس یک رزومه دستش گرفته خود را استاندار معرفی می‌کند!

وی تصریح کرد: تبریز و آذربایجان که در روزگار نه چندان دور نقش تعیین کننده در انقلاب و سال‌های پس از آن داشت، جایگاه خود را از دست داده است.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه اینجا دیار شهید باکری‌ها، ستارخان‌ها و باقرخان‌هاست، متذکر شد: ما از وزیر محترم کشور می‌خواهیم افرادی را به عنوان استاندار، فرماندار و عوامل اجرایی انتخاب نمایند که در شان و جایگاه این خطه باشد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه آذربایجان و ایران مرهون تلاش‌های شهدای محراب تبریز است، تصریح کرد: تاریخ هرگز فداکاری‌های شهیدان طباطبایی و مدنی را در بحبوحه مبارزات انقلاب اسلامی فراموش نمی‌کند.

آل‌هاشم آذربایجان و تبریز را به خاطر داشتن شهدای محراب و شهدای ۲۹ بهمن و دفاع مقدس، دیار سربلند ایران خواند و بیان داشت: شهید مدنی نماد مطالبه‌گری اخلاق مدارانه در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه عده‌ای مطالبه‌گری را با فحش و تهمت و توهین اشتباه گرفته‌اند، یادآور شد: امروز شهید مدنی بهترین نماد مطالبه‌گری است چراکه به ما آموخت مطالبه‌گری با اخلاق اسلامی،‌ انصاف و عدالت معنا پیدا می‌کند.

انتهای پیام/