پوستر جشنواره ملی عکس «خانه» رونمایی شد
پوستر جشنواره ملی عکس «خانه» رونمایی شد
با حضور شهردار تبریز، هنرمندان، اصحاب رسانه با همت شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب، پوستر جشنواره ملی عکس «خانه» رونمایی شد.

به گزارش شمس، امروز چهارشنبه ۹ شهریور نشست خبری و آئین رونمایی از پوستر جشنواره ملی عکس “خانه” با حضور اصحاب رسانه و هنرمندان برگزار شد.

این مراسم که دست اندرکاران جشنواره ملی عکس، یعقوب هوشیار شهردار تبریز، خبرنگاران و جمعی از عکاسان تبریزی حضور داشتند در سالن شهریار هتل کایا برگزار گردید.

شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب در راستای بازشناسی، معرفی و ادراک دوباره معنا و مفهوم خانه، تبیین مفاهیم سکونت، ارتقاء کیفیت زندگانی، ایجاد حس تعلق مکانی و بازگشت به خود و یافتن هویت خودی، جشنواره عکس “خانه” را برگزار می کند.

در بخش ویژه موضوعات مرتبط با بناها و زندگی در پروژه های مسکونی اجرا شده توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل از طریق صفحه اینستاگرامی و تارنمای شرکت به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

هدف جشنواره، دریافت عکس های مستند از تمام فضاها و رویدادهای مرتبط با خانه مانند آشپرخانه، اتاق نشیمن، پذیرایی، سرسرا، پستو، ایوان، حیاط، خانه باغ، محله، پیوستار محیطی خانه و… و خود زندگی خانگی ایرانی بوده و عکس های ارسالی به هر سه بخش جشنواره باید در ارتباط با چگونگی و کیفیت زیست در خانه ها و شیوه های معماری و ابنیه ایرانی باشند.

هیات داوری و ارزیابی این جشنواره متشکل از مسعود زنده روح کرمانی (عکاس)، سعید محمودی ازناوه (عکاس)، مهدی مقیم نژاد (عکاس)، محسن شهرنازدار (انسان شناس) و آرش مظفری (معمار) می باشد که آثار ارسالی را داوری خواهند کرد.

گفتنی است آخرین ارسال مهلت جشنواره ۳۱ شهریور ماه سال جاری بوده و اسامی نفرات برگزیده، آیین اختتامیه و اهدای جوایز نیز در نیمه دوم مهرماه انجام خواهد گرفت.

علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند به تارنمای شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب به آدرس WWW.AZAR.MASKANCO.IR مراجعه نمایند.

انتهای پیام/