پلیس با مردم مهربان باشد/ شهروندان کلانتری‌ها را پناهگاه خود می‌دانند
پلیس با مردم مهربان باشد/ شهروندان کلانتری‌ها را پناهگاه خود می‌دانند
فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: پلیس با هوشیاری و اشراف کامل اطلاعاتی و با اقتدار، عقلانیت و مهربانی در صحنه حضور دارد و در مقابل کسانی که تعدی به حقوق مردم می کنند ایستاده است.

به گزارش خبرنگار شمس، «سردار حسین اشتری» امروز پنجشنبه در مراسم صبحگاه کارکنان فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی در تبریز، نیروی انتظامی را مظهر اقتدار جمهوری اسلامی دانست و بر ارتقاء توان آن تاکید کرد.

وی تاکید کرد: امروزه مردم کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و مراکز انتظامی را ملجا و پناهگاه خود می‌دانند و لازم است با مهربانی برخورد کنیم و خدمت هوشمندانه انجام دهیم.

فرمانده ناجا با اشاره به اهمیت آموزش کارکنان پلیس، توضیح داد: آموزش‌ها در کارایی و اثربخشی کارکنان انتظامی بسیار تاثیرگذار است و باید برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشیم تا در راستای سند راهبردی نظامی از بدو ورود تا روز پایان خدمت توجه به مطالعه و آموزش و یادگیری همیشه مدنظر قرار گیرد.

سردار اشتری همچنین با تاکید بر اینکه در نیروی انتظامی باید در آموزش‌ها بیش از پیش بر انضباط توجه شود تصریح کرد: انضباط لازمه کار شماست و به هیچ عنوان در نیروی انسانی با کسانی که انضباط را رعایت نکنند مدارا نمی‌کنیم.

فرمانده ناجا امنیت موجود در کشور را مرهون تلاش نیروهای مسلح خواند و افزود: حوادثی که بعد از پیروزی انقلاب با هدایت استکبار جهانی در کشور از غرب تا شرق کشور روی داد نشان می دهد به دنبال این بودند که امنیت ما را خدشه دار کند اما با هوشیاری مردم عزیز و آمادگی نیروهای مسلح شاهد یک امنیت مثال زدنی و با ثبات هستیم.

فرمانده ناجا برای شرکت در جلسه ستاد فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی، بازدید هوایی از مرزهای استان، دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و بازدید از مرکز آموزشی حضرت، ولی عصر (عج) تبریز و دیدار با خانواده شهدا در سفری یک روزه به این استان سفر کرده است.

انتهای پیام/