پخش زنده مسابقات موتورسواری کوهستان عینالی با ۴ واحد سیار
پخش زنده مسابقات موتورسواری کوهستان عینالی با ۴ واحد سیار
اولین دوره مسابقات موتورسواری اندورو کوهستان قهرمانی کشور در ارتفاعات عینالی تبریز با بکارگیری دهها دوربین ثابت و سیار و از طریق 4 واحد سیار بصورت ویژه از شبکه سهند و سایر شبکه های ملی و استانی بصورت زنده پخش خواهد شد.

به گزارش شمس، مسابقات موتورسواری اندورو کوهستان معمولا یکی از جذاب ترین و هیجان انگیز ترین مسابقات ورزشی بوده که ضمن استقبال تماشاگران، پوشش تلویزیونی آن هم طرفداران زیادی دارد.

ارتفاعات تفرجگاه عینالی برای اولین بار در تبریز شاهد برگزاری مسابقات قهرمانی کشور موتورسواری اندورو کوهستان بوده و به جهت وجود ظرفیت های گردشگری نیز امکان تماشای حضوری مسابقات به خوبی فراهم خواهد بود.

اما صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی نیز تصمیم دارد با پوشش مناسب و با کیفیت این مسابقات هیجان در عینالی را برای مخاطبان تلویزیون آنهم بصورت زنده هدیه دهد. با توجه به وسعت چند کیلومتری مسابقه آنهم در دره های سنگی و کوه های پر فراز و نشیب، بکارگیری چندین واحد سیار بصورت همزمان و و دهها دوربین ثابت و سیار و هوایی تجربه جدید و کم نظیری را در پوشش تصویری مسابقات ورزشی در استان رقم خواهد زد.

اقدامات لازم برای پوشش این برنامه با بررسی های کارشناسی و بازدیدهای میدانی مدیران و کارشناسان فنی صدا و سیما از روزهای قبل شروع شده و در نهایت با همکاری حدود ۱۰۰ نفر در روزهای برگزاری به ثمر خواهد نشست.

گفتنی است؛ مرحله اول این مسابقات در روز پنجشنبه ۲۶ آبانماه از ساعت ۹ صبح درجوار دریاچه داغ گولی عینالی در قالب عبور از موانع شروع شده و راه یافتگان به مرحله اصلی از صبح روز جمعه ۲۷ آبان مسیر ۶ کیلومتری را از آمفی تئاتر روباز عینالی آغاز و بعد از عبور از مسیرهای متنوع این تفرجگاه اعم از دره های سنگی، دامنه های جنگلی، پرش از موانع طبیعی و مصنوعی و … در حدود ۴ ساعت طی کرده و به خط پایان در همان آمفی تئاتر باز میگردند.

ضمن پوشش زنده تصویری مسابقه در آمفی تئاتر روباز برای تماشاگران حاضر، برنامه های جنبی نیز در طول برگزاری مسابقه در این محل اجرا می شود و در پایان مراسم اختتامیه با معرفی نفرات برتر در همین مکان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /