هنوز شانس کسب سهمیه آسیا را داریم/ تراکتور قدرتمند دوباره استارت می‌زند
هنوز شانس کسب سهمیه آسیا را داریم/ تراکتور قدرتمند دوباره استارت می‌زند
کریمی گفت: می‌دانم که بازی‌های سختی با تیم‌های اول تا پنجم جدول داریم و کاملاً به دشواری کارم واقف هستم.

به گزارش شمس، فیروز کریمی‌ در اولین گفت‌وگوی خود به‌عنوان سرمربی تراکتور، اظهار داشت: خوشحالم که دوباره به تیم محبوب تراکتور برگشتم. می‌دانم که بازی‌های سختی با تیم‌های اول تا پنجم جدول داریم و کاملاً به دشواری کارم واقف هستم.

وی ادامه داد: علیرغم اینکه زمان بسیار کمی‌داریم و مسئولیتم فوق‌العاده سنگین است اما تمام تلاشم را برای نتیجه‌گیری می‌کنم. ان‌شاءالله استارت تراکتور قدرتمند را خواهیم زد.

سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور با اشاره به شرایط این تیم در جدول لیگ بیستم تأکید کرد: کار سختی پیش‌رو داریم ولی تراکتور هنوز شانس کسب سهمیه پلی‌آف را دارد. امیدوارم که با همدلی مجموعه باشگاه و هواداران بتوانیم در پایان فصل به این مقصود برسیم.

کریمی‌ درخصوص برنامه‌های خود برای آینده این تیم نیز گفت: فردا به تبریز می‌آیم تا شرایط را از نزدیک بررسی کنم، ان‌شاءالله پس از استقرار در تبریز و بررسی شرایط برنامه‌هایم را به کمک پرشورها پیش خواهم برد.

وی در واکنش به این سوال که آیا درباره بازیکنان کنار گذاشته شده از تیم تصمیمی‌دارد یا خیر، بیان داشت: الان ترجیح می‌دهم در این باره صحبت نکنم. هواداران مطمئن باشند تصمیمی‌خواهیم گرفت که به نفع تراکتور باشد.

سرمربی تراکتور در خاتمه ابراز کرد: امیدوارم با حمایت هواداران و مدیریت باشگاه و نیز تلاش بازیکنان در ادامه لیگ برتر بازی‌های معقولی ارائه داده و نتایجی کسب کنیم که در خور شأن پرهوادارترین تیم آسیا باشد.

انتهای پیام/