همسان‌‎سازی قرارداد کارکنان شهرداری از سال آینده/ شرکت‌های واسطه حذف می‌شوند
همسان‌‎سازی قرارداد کارکنان شهرداری از سال آینده/ شرکت‌های واسطه حذف می‌شوند
حکیمه غفوری در خصوص آخرین وضعیت طرح همسان‌سازی قرارداد کارکنان شهرداری تبریز اظهار داشت: برای سال آینده بودجه و اعتبار در نظر خواهیم گرفت و در صدد حذف شرکت‌های واسطه هستیم.

«حکیمه غفوری» در گفت‌و‌گو با خبرنگار شمس، در پاسخ به این سوال که همسان‌سازی قرارداد کارکنان شهرداری تبریز به کجا رسید، اظهار داشت: برای اجرای این طرح در سال آینده بودجه و اعتبار در نظر خواهیم گرفت تا با طی روند اداری و تحریر دستورالعمل و سازوکار اجرایی آن، تحقق یابد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا همسان‌سازی قرارداد‌ها موجب افزایش هزینه‌های جاری و کاهش اعتبار پروژه‌های عمرانی نخواهد شد، اذغان داشت: طبیعتا در ابتدای کار ممکن است تعداد پروژه‌ها کم رنگ شود، اما با جلوگیری از هزینه‌های پرت و افزایش درآمدهای پایدار می‌توان در اجرای این طرح موفق عمل کرد.

عضو شورای شهر تبریز از عزم شورا برای حذف شرکت‌های واسطه خبر داد و بیان داشت: در حال حاضر حدود ۱۵ شرکت واسطه وجود دارند که به‌عنوان واسطه میان کارگران و سایر کارکنان با شهرداری عمل ‌می‌کنند، حال آنکه تمامی هزینه‌های این نیروها را شهرداری تبریز پرداخت می‌کند. در گام اول تلاش ‌می‌کنیم تمامی شرکت‌هارا حذف کنیم و اگر منع قانونی وجود داشت حداقل از تعدادشان بکاهیم.

انتهای پیام /