هدف‌گذاری بودجه سال ۱۴۰۲ زمینه‌ساز رفع نیازها و کاستی‌های منطقه ۳
هدف‌گذاری بودجه سال ۱۴۰۲ زمینه‌ساز رفع نیازها و کاستی‌های منطقه ۳
شهردار منطقه ۳ تبریز با اشاره به اینکه بودجه سال ۱۴۰۲ سطح حوزه متناسب با نیازها و مطالبات منطقه تدوین می‌شود، افزود: تجربه سال‌های گذشته در اجرای پروژه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی، مبنای بودجه‌ریزی منطقه است.

به گزارش شمس، ئاکبر پورخردمند در اولین جلسه بودجه ۱۴۰۲ منطقه که با حضور معاونان و مدیران منطقه برگزار شد، اظهار کرد: در سال‌های گذشته، شهرداری‌ منطقه ۳ با اجرای پروژه‌های مهم، توانسته سرآمد مناطق در حوزه عمرانی باشد، این رویه در بودجه سال آتی نیز لحاظ می‌شود.

شهردار منطقه ۳، مجموعه فرهنگی تاریخی پارک باغشمال را از محورهای مهم بودجه سال آینده منطقه خواند و افزود: بخش‌های مختلف این پارک به ویژه اتمام فاز دوم این مجموعه در اولویت بودجه‌بندی خواهد بود.

پورخردمند با بیان اینکه در کنار برنامه‌های عمرانی، خدمات محله‌ای، قلب تپنده منطقه است، افزود: اجرای خدمات محله‌ای شامل توسعه فضای سبز، احداث پارک‌های محله‌ای، توسعه میادین ورزشی محله‌ای، لکه‌گیری آسفالت، پیاده‌روسازی و کف‌سازی، احداث بازارچه‌های محلی و همچنین نگهداری سرویس‌های بهداشتی سطح حوزه از بخش‌هایی است که در بودجه سال آینده، تکمیل خواهد شد.

شهردار منطقه ۳ تبریز، با تاکید بر اینکه صرفه‌جویی باید در راس برنامه‌های اجرایی باشد، متذکر شد: با کاهش هزینه‌های جاری و استفاده بهینه از منابع و امکانات، برنامه‌های عمرانی و خدماتی با پشتوانه قوی‌تری طراحی و اجرا می‌شود.

پورخردمند در پایان ضمن تاکید به ضرورت نگاه واقع‌بینانه در تدوین بودجه سال ۱۴۰۲ گفت: لازم است برای سال آینده چند پروژه عمرانی و شاخص، طراحی و اجرا شود.

در این جلسه معاونان و مدیران منطقه ضمن ارائه بیلان کاری، پیشنهادات خود را در خصوص بودجه واحدهای مختلف منطقه در سال آینده مطرح و مقرر شد در جلسات آتی کمیته بودجه منطقه بررسی شود.

انتهای پیام /