هتک حرمت حرم با افراط اراذل انگلیسی/ وهن مذهب توسط جریان تکفیری ادامه دارد
هتک حرمت حرم با افراط اراذل انگلیسی/ وهن مذهب توسط جریان تکفیری ادامه دارد
جریان موسوم به صادق شیرازی، معروف به تشیع لندنی سال‌هاست با قمه‌زنی، اقدامات نامتعارف و تکفیر موجب وهن مذهب و ارائه چهره‌ای ناخوشایند از اسلام می‌شود! هدفی که تعمداً در دستور کار این افراد است.

سیاسی شمس: طی روزهای اخیر انتشار فیلم‌ها و تصاویری از اراذل افراطی که با حضور در حرم‌های مطهر حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) در اعتراض به تعطیلی حرم به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا، با هتاکی و فحاشی درب حرم را شکستند قلب شیعیان را به درد آورده است و رصد فضای مجازی نشان می‌دهد اکثریت مردم با محکومیت هنجارشکنان خواستار برخورد قاطع مقامات انتظامی و قضایی با این افراد معلوم‌الحال شده‌اند.

اما عده‌ای معدود که در برابر حرم مطهر تجمع می‌کنند، سینه می‌زنند و با اعمال فشار و فحاشی درب حرم را می‌شکنند تا به ضریح برسند کیستند؟! نیم نگاهی به صفحات فضای مجازی حامیان تجمع در برابر حرم مطهر ائمه‌ی معصوم نشان می‌دهد این افراد همان افراطی‌های مذهبی‌اند که به سبب ضریح‌لیسی، قمه‌زنی، اهانت به سایر ادیان و مذاهب و تفکرات داعشی موجب وهن اسلام می‌شوند و در عرصه‌ی جهانی چهره‌ای ناخوشایند از مسلمانان و شیعیان به نمایش می‌گذارند.

این افراد در طول سال‌های اخیر تحت لوای صادق شیرازی معروف به روحانی انگلیسی با برگزاری هیئات و جذب عضو از میان سنین ناآگاه درصدد جریان‌سازی‌اند و حال که با هتک حرمت حرم و اقدامات سخیف می‌خواهند بیش از هر زمان دیگر شیعه و ایرانی را بدنام کنند می‌طلبد دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی یک‌بار برای همیشه به اعمال این جریان تکفیری پایان دهند.

انتهای پیام/