نخبگان ارتش جمهوری اسلامی ایران قادر به تغییر موازنه‌ها در دنیا هستند
نخبگان ارتش جمهوری اسلامی ایران قادر به تغییر موازنه‌ها در دنیا هستند
ارشد نظامی آجا در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل گفت: امروز جوانان نخبه‌ای را در ارتش جمهوری اسلامی ایران داریم که موازنه را در کل دنیا تغییر می‌دهند.

به گزارش شمس، امیر سرتیپ‌دوم ستاد «امیرحسین شفیعی»، ارشد نظامی ارتش در استان‌های آذربایجان‌شرقی و اردبیل امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز عبادی و‌ سیاسی تبریز که با حضور پرشکوه نمازگزاران در مصلای اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به سالروز تاسیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: رژیم طاغوت زمانی که حاکم ایران بود، جز منافع استکبار جهانی چیزی نمی‌دید و به تبع آن همه دستگاه‌ها این منافع را می‌دیدند و ارتش نیز مستثنی نبود.

وی با بیان اینکه با همه مسائل بدنه ارتش جمهوری اسلامی ایران یک بدنه معنوی بود، گفت: با انقلاب اسلامی ایران، ارتش نیز تغییر مسیر داده و به انقلاب امام خمینی(ره) لبیک گفته و جلوی طاغوت ایستاد.

ارشد نظامی ارتش در استان‌های آذربایجان‌شرقی و اردبیل خاطرنشان کرد: تغییر رفتار سازمانی لزوم ایجاد سازمان عقیدتی سیاسی را منجر شد؛ با توجه به لزوم سیستم معنویت در بدنه ارتش، برابر فرمان امام رحمت الله، طرح سیاسی و ایدولوژیک تهیه و به شورای عالی انقلاب ارسال شد.

وی ادامه داد: نقش عقیدتی سیاسی در هشت سال دفاع مقدس نقش بی‌نظیر بود؛ در همه نیروهای مسلح کل جهان دو مولفه فیزیکی و‌ غیرفیزیکی در نظر گرفته می‌شود اما مولفه برترساز که فقط در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است، مولفه ایمان، اعتقاد و حرکت بر اساس منویات ولایت می‌باشد. ایجاد این مولفه بر عهده عقیدتی و‌ سیاسی است.

امیر شفیعی گفت: وقتی یک رزمنده در نفطه صفر مرزی خود صف‌آرایی می‌کرد، حضور یک روحانی را نیز در کنار خود می‌دید.

وی متذکر شد: کدام ارتش سراغ دارید که رزمنده‌ای برای میل شهادت از همرزم خود سبقت بگیرد؟ اگر امروز ارتش به عنوان طیبه یاد می‌شود در سایه معنویت است و این معنویت به خاطر روحانیت می‌باشد.

ارشد نظامی ارتش در استان‌های آذربایجان‌شرقی و اردبیل ادامه داد: در سایه آموزه‌های دینی، حرکت به منویات قرآن، آموزش‌های ابلاغ شده از سوی امام (ره) ارتش با جان مشغول به جانفشانی است.

وی بیان داشت: اگر ما یک نگرشی به همه عملیات دفاع مقدس داشته باشیم می‌توان گفت که آیا عملیاتی سراغ دارید که بدون نام ائمه شروع شود و دعای توسل و زیارت عاشورا خوانده نشده باشد؟

امیر شفیعی ابراز کرد: در سایه باورهای دینی و آموزه‌های دینی از همه تهدیدات موفق بیرون آمده‌ایم و پیروز شده‌ایم.

وی گفت: دشمنان خوب دریافت کرده‌ که جنگ فیزیکی حرف اول و آخر را نخواهد زد و الآن جنگ نرم و سیاسی و شبیخون فرهنگی و هزاران مورد دیگر را پیش گرفته‌اند.

ارشد نظامی ارتش در استان‌های آذربایجان‌شرقی و اردبیل افزود: امروز عقیدتی سیاسی با طرح‌های مصباح برنامه‌ریزی کرده است و به خود می‌بالیم که ۱۶ هزار نفر حافظ جز‌های قرآن و ۱۶۰ حافظ کل قرآن کریم داریم.

وی اذعان داشت: امروز جوانان نخبه‌ای را در ارتش جمهوری اسلامی ایران داریم که موازنه را در کل دنیا تغییر می‌دهند. 

انتهای پیام/