مسیر سواره‌رو ضلع جنوبی بلوار نیایش بازگشایی شد
مسیر سواره‌رو ضلع جنوبی بلوار نیایش بازگشایی شد
شهردار منطقه ۳ تبریز، خبر از پاکسازی، لکه گیری و جدول گذاری و رنگ‌آمیزی‌های لازم در مسیر سواره‌رو ضلع جنوبی بلوار نیایش داد و گفت: این مسیر برای تردد خودروهای عبوری غرب به شرق بازگشایی شد.

 

به گزارش شمس، شهردار منطقه سه تبریز گفت: مسیر سواره‌رو ضلع جنوبی بلوار نیایش بعد از چندین روز تلاش شهرداری منطقه و بخصوص با زحمات شبانه روزی مجموعه کارکنان حوزه خدمات شهری منطقه بازگشایی شد.

وی افزود: با بازگشایی مجدد مسیر سواره‌رو ضلع جنوبی بلوار نیایش (مسیر غرب به شرق) در این محدوده در مقابل ترمینال مرکزی تبریز، خودروها می‌توانند از سمت انتهای خیابان سلیمان خاطر و همچنین از شهرک طالقانی، بدون مشکل و با ترافیکی روان، به خیابان امامیه دسترسی داشته باشند.

اکبر پورخردمند یادآور شد: ضلع جنوبی بلوار نیایش به خاطر عملیات های عمرانی پروژه قطار شهری به مدت ۷ سال مسدود شده بود که اخیرا با دستور شهردار کلانشهر تبریز و با هماهنگی و همکاری سازمان قطار شهری تبریز ، مسیر مذکور پاکسازی و بعد از ترمیم جداول حاشیه مسیر و جدول گذاری های لازم و رنگ آمیزی جداول و رنگ آمیزی های ترافیکی و نصب تجهیزات ترافیکی برای ایمن سازی، مسیر برای تردد وسایل نقلیه بازگشایی شد.

وی گفت: در ضلع شمالی این بلوار نیز پیاده‌راه موجود در عرض ۵ متر، در دو سه روز گذشته به شکل اساسی آسفالت ریزی گردید که بعد از اجرای عملیات خط‌کشی ، پیاده‌راه به دو بخش مسیر دوچرخه و مسیر پیاده تقسیم خواهد شد.

شهردار منطقه خاطر نشان کرد: با این بازگشایی حجم قابل توجهی از ترافیک خیابان آزادی به این مسیر منتقل شده و از ترافیک خیابان آزادی کاسته خواهد شد.

انتهای پیام /