مدافع تراکتور اظهارات جنجالی‌اش را پس گرفت
مدافع تراکتور اظهارات جنجالی‌اش را پس گرفت
مدافع تراکتور اظهارات روز گذشته خود درباره احتمال پیوستن به استقلال در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل را پس گرفت!

به گزارش شمس، سیدمحمد حسینی، مدافع تیم فوتبال تراکتور روز گذشته پس از پیروزی برابر استقلال در میکسدزون ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز گفت‌وگویی با خبرنگاران انجام داد که برای این بازیکن حاشیه‌ساز شد. او در بخشی از مصاحبه خود در واکنش به شایعه جدایی از تراکتور و پیوستنش به استقلال از مذاکرات بین دو باشگاه پرده برداشت و اینگونه مطرح کرد که احتمال دارد در نیم‌فصل به استقلال برگردد و حتی در دیدار این هفته دو تیم در جام حذفی با پیراهن رقیب به میدان برود!

حسینی در خصوص این شایعات مطرح کرد: یک صحبت‌هایی هست اما ببینیم خدا چه می‌خواهد. معلوم نیست در بازی حذفی باشم، چیزی مشخص نیست. اما فعلاً بازیکن تراکتور هستم. ممکن است به استقلال بروم و این تیم نسبت به گزینه‌های دیگر شانس بیشتری دارد. صادقانه بگویم اینجا {در تراکتور} همه جوره راضی هستم. شرایط خیلی خوب است و عناصر باشگاه و هواداران دوست داشتنی این تیم به من محبت دارند، اما منتظر هستم ببینیم مذاکرات باشگاه استقلال و تراکتور به کجا می‌رسد.

مدافع تراکتوری‌ها با اظهارات جنجالی‌اش عملاً به استقلال چراغ سبز نشان داد، موضوعی که به مذاق تی‌تی‌ها خوش نیامد و انتقاداتی را در پی داشت. با این حال، امروز باشگاه تراکتور مصاحبه‌ای با سیدمحمد حسینی انجام داد و این بازیکن توضیحاتی درباره صحبت‌های دیروز خود ارائه و تأکید کرد که از شرایطش در تراکتور رضایت دارد و از صحبت‌های او سوءبرداشت شده است تا به نوعی صحبت‌های دیروز خود را پس گرفته باشد!

وی در مصاحبه امروزش گفت: دیروز مصاحبه‌ای انجام دادم که از آن سوءبرداشت شده است. من از شرایطم در تراکتور کاملا راضی هستم. باشگاه تراکتور، باشگاهی است که امکانات فوق‌العاده‌ای دارد و شرایط برای من در این باشگاه همه جوره ایده‌آل است. خوشحالم که زیر نظر آقای خمز کار می‌کنم. هیچ قصد و قرضی در مصاحبه من نبوده و صحبت خاصی هم انجام نشده است. به هرحال فصل نقل‌وانتقالات است و ممکن است پیشنهاداتی وجود داشته باشد، اما می‌خواهم بگویم که از شرایطم در تراکتور راضی بوده و به قراردادم با این تیم پایبند هستم.

انتهای پیام/