مبانی مدیریتی دولت سیزدهم مبتنی بر محبت است
مبانی مدیریتی دولت سیزدهم مبتنی بر محبت است
معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: براساس تاکید ریاست جمهوری مبانی مدیریتی دولت سیزدهم مبتنی بر محبت است و باید با این نگاه مسئولیت‌ها را قبول کنیم.

به گزارش شمس، بنیامین شکوه فر روز شنبه، ۲۷ فروردین در آئین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید ورزش و جوانان آذربایجان شرقی که با حضور مسئولین استانی، پیشکسوتان، ورزشکاران، مربیان و مدیران ادارات ورزش و جوانان استان و شهرستان‌ها در تبریز برگزار شد،  اظهار کرد: آنچه که باعث ماندگاری خدمت می‌شود این است که مسئولین در قلب خود نسبت‌ به مردم محبت داشته باشند و تأکید ریاست جمهوری نیز بر این است که مبانی مدیریت در دولت سیزدهم مبتنی بر محبت است و هر مدیری که در این دولت با این نگاه کار نکند، همراه دولت نخواهد بود.

وی ادامه داد: مردم و تمامی کسانی که به ما مسئولین مراجعه می‌کنند، عیال الله هستند و خدمت به این عیال الله جزو واجبات است و اگر در این عرصه غفلت کنیم در پیشگاه خداوند امام و شهدا سرافکنده خواهیم بود.

وی تاکید کرد: امر ورزش موضوعی بین نهادی و تعاملی است و ما در مجموعه‌ی وزارت ورزش و جوانان در وضعیتی بسیار تنگاتنگ ارتباطی با سایر دستگاه‌ها قرار داریم که هیچ دستگاه در این سطح از ارتباط با نهادهای دیگر وجود ندارد و عمده کارها بین نهادی انجام می‌شود و توقع ما از مسئولین این است که سطح تعامل را بالا برده و هرچقدر ارتباط بین مدیرکل و معاونین با دستگاه‌ها بیشتر شود، استان مربوطه موفق‌تر خواهد بود.

معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: مسئولیتی که در اختیار مدیرکل جدید ورزش و جوانان آذربایجان شرقی قرارداده می‌شود، امانتی است که به برکت خون شهدا به‌دست آمده‌است و آقای ستوده نژاد مکلف است شبانه‌روزی در حفظ و تقویت این امانت تلاش کند و مطمئن هستیم در مجموعه ورزش و جوانان استان این تلاش دیده خواهد شد و از زحمات مدیرکل سابق نیز تشکر می‌کنیم که براساس ظرفیت سنجی‌های مختلفی که در طول این چند ماه انجام‌شده است، آذربایجان شرقی در اکثر حوزه‌ها در دوره مدیریت قبلی در رتبه‌های اول و دوم بوده‌است.

در پایان این مراسم از خدمات ایوب بهتاج مدیرکل سابق ورزش و جوانان آذربایجان شرقی تقدیر و حبیب ستوده نژاد به‌عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان معرفی شد.

انتهای پیام /