جای آسفالت در خیابان‌ها ماسه می‌ریزند/ شاهد خیانت پیمانکاران و ناظرانیم!
جای آسفالت در خیابان‌ها ماسه می‌ریزند/ شاهد خیانت پیمانکاران و ناظرانیم!
محمدزاده معتقد است علت عدم کیفیت آسفالت‌ خیابان‌های تبریز تخلف پیمان‌کاران و ناظران است.

«محرم محمدزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار شمس در واکنش به انتقادات مردمی از وضعیت آسفالت خیابان‌ها، اظهار داشت: عدم کیفیت بافت آسفالت خیابان‌های تبریز دلایل متعددی دارد که یکی از آن‌ها دستیابی آسان شهرداری به نمک به‌سبب نزدیکی به دریاچه ارومیه و استفاده بیش از حد از نمک هنگام بارش برف و باران است تا جایی‌که ما شاهد ترک آسفالت‌‌ریزی‌های اخیر نیز هستیم.

وی ادامه داد: عامل دوم عمر اندک آسفالت خیابان‌ها به‌سبب خیانت برخی از پیمانکاران به‌بیت‌المال و استفاده از آسفالت نامرغوب است. این افراد سودجو برای درآمد بیشتر کیفیت را فدا می‌کنند و در کمال تاسف برخی ناظران با اخذ رشوه از پیمانکار آنان را به ادامه‌ی اقدامات ناصواب‌شان تشویق می‌کنند.

عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه آسفالت‌ریزی پیمانکاران مورد تایید شهرداری نیست و برای کاهش هزینه‌ها هیچ‌گونه ضمانتی نیز از آنان اخذ نمی‌شود، متذکر شد: از پیمانکاران متخلف می‌خواهیم تا ماسه‌هایی را که با روغن سیاه کرده و در کف خیابان‌ها ریخته‌اند را تخریب و آسفالت‌ریزی مناسب انجام دهند.

وی تاکید داشت: اگر قانونی باشد که پیمانکاران و ناظران متخلف را مورد مجازات قرار دهد دیگر هیچ جای تبریز گودالی نخواهیم دید. ما هیچ مشکل بودجه‌ای نداریم و میلیاردها تومان برای آسفالت معابر تبریز اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/

 

  • نویسنده : نسیم حسین زاد