قتل دختر جوان مرندی بعد از تجاوز!
قتل دختر جوان مرندی بعد از تجاوز!
حکم قصاص مرد ۴۴ ساله ای که دختر مرندی را با نقشه به خانه کشانده و بعد از تجاوز در مقابل دوست پسرش، وی را به قتل رسانده بود، از سوی دادگاه کیفری یک آذربایجان شرقی صادر شد.

به گزارش شمس؛ ۱۵ مهرماه سال ۱۳۹۶ بود که رسیدگی به پرونده زهرا، دختری ۱۵ ساله، در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

گم شدن زهرا
همه ماجرا از آن جا آغاز شد که خانواده زهرا، با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان مرند، مفقودی دخترشان را به پلیس اطلاع داده و از کارآگاهان برای پیدا شدن زهرا یاری می طلبند.
با شکایت خانواده زهرا کارآگاهان تحقیقات گسترده خود را برای پیدا شدن این دختر نوجوان آغاز کردند.

پیدا شدن نشانه هایی از زهرا
سه هفته بعد از اعلام مفقودی زهرا از سوی خانواده اش، پلیس ۱۱۰ در حین گشت زنی، متوجه خودرو ای مشکوک در کنار جاده می شوند که فردی ۳۲ ساله به نام محمود، در داخل آن در حالت بیهوش قرار دارد. با تجسس خودرو، کیف زنانه ای از صندوق عقب آن پیدا می شود که مدارک هویتی داخل آن متعلق به زهرا گم شده بود.
با به هوش آمدن محمود و بازجویی از وی، راز قتل هولناک دختر نوجوان برملا می شود.

راز هولناک قتل دختر نوجوان
طبق اعترافات متهمان پرونده، چند روز قبل از حادثه، رسول، متولد ۱۳۵۶ و دوست صمیمی رسول متوجه وجود مقداری دلار در منزل محمود می شود و نقشه سرقت دلارها را می کشد. برای اجرای دقیق نقشه، محمود را به همراه دوست دخترش، زهرا، به صرف شام به منزل خود دعوت می نماید.
با دعوت وی، محمود و زهرا عازم منزل رسول می شوند. حوالی ساعت ۸ شب، بعد از احوالپرسی، رسول از مهمانان خود با آبمیوه مخصوص که مقداری دیازپام را در آن حل کرده بود، پذیرایی می کند به امید بیهوشی کامل آنان.
اما محمود و زهرا نیمه بیهوش می شوند، رسول آن ها را سوار ماشین و به سمت خانه محمود حرکت می کند تا رسول نقشه سرقت خود را عملی نماید.
اما رسول علاوه بر سرقت از خانه محمود، زهرا را نیز مورد تجاوز قرار می دهد و از آن جایی که می بیند زهرا در حالت نیمه بیهوش قرار دارد و از اعمال شوم وی آگاه شده است، تصمیم به سر به نیست کردن وی می گیرد.

زهرا به پایین دره پرت می شود
دوباره محمود و زهرا را سوار ماشین و به سمت خارج از شهر حرکت می کند. در مخروبه کنار جاده، ماشین را پارک و زهرا را از آن پیاده می کند. ابتدا زهرا را خفه، اما چون وی به شدت در مقابل خفه شدن مقاومت می کند با تکه سنگی ضربه ای به سرش کوبیده و وی را به سمت پایین پرت می کند. خود نیز به بالای سرش می رود و چند تکه سنگ دیگر به سرش می کوبد تا از مرگش اطمینان حاصل کند.
بعد از ارتکاب جرم ماشین را همان جا، در حالی که محمود در داخل آن نشسته بود، ترک می کند.

حکم قصاص رسول از سوی دادگاه کیفری یک استان صادر شده است و رسول منتظر اجرای حکم قصاص خود است.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نصرنیوز