ضرورت توجه مضاعف به امور آموزشی و پژوهشی
ضرورت توجه مضاعف به امور آموزشی و پژوهشی
رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی گفت: باید در تمامی امور شتاب داشته و در کارهای آموزشی و پژوهشی به‌ویژه در تقویت نیرو به خوبی عمل کنیم.

به گزارش شمس، میکائیل جمال‌پور روز شنبه، ۱۴ اسفند ماه، در دیدار با رئیس سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی، تعدادی از مسئولان و جمعی از اساتید دانشگاههای استان اظهار کرد: طی ایام گذشته، دولت، اندکی از مردم فاصله گرفته بود یعنی به مطالبات و درد مردم توجهی نمی‌کرد البته شاید در گفتار، سخنانی گفته باشد اما در عمل هیچ حرکتی انجام نداده است.

وی با بیان اینکه انقلابی بودن به معنای مردمی بودن است، ادامه داد: امام خمینی(ره) فرمودند، همه‌ی ما خادم ملت هستیم و تمام مردم نیز به ایشان علاقه داشته و دارند.

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی با بیان اینکه در دولت گذشته، دو وزارتخانه علوم و آموزش و پرورش مورد بی‌مهری قرار گرفته بودند، خاطرنشان کرد: در پای کار آمدن دولت سیزدهم، همه‌ی ما مشارکت داشتیم؛ ۵۰ درصد وظیفه‌ی ما محقق شدن و پای کار آمدن دولت و ۵۰ درصد بقیه نیز تحکیم و موفق شدن آن است که این مهم، زمان می‌برد و نباید عادی کاری کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: در فصل جدید دولت، برای آینده‌ی کشور در تمامی حوزه‌ها و نظام آموزشی و فرهنگی باید مفید باشیم و قدم‌های مثبتی برداریم که این امر تنها با وحدت رویه و بهره‌مندی از نیروهای انقلاب و بسیجی امکان‌پذیر می‌شود.

جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی آمادگی همکاری با دانشگاه پیام نور استان را دارد

دکتر جعفر محسنی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار آمادگی این نهاد انقلابی را برای همکاری در حوزه‌های مختلف اعلام کرد وگفت: امیدوارم حضور دکتر جمالپور در راس مدیریت دانشگاه پیام نور باعث تقویت و پیشبرد اهداف دانشگاه شود.

انتهای یپام /