شکست و زوال رژیم صهیونیستی وعده قطعی الهی است
شکست و زوال رژیم صهیونیستی وعده قطعی الهی است
امام جمعه موقت تبریز گفت: شکست غیرقابل ترمیم رژیم اشغالگر قدس وعده قطعی الهی است، چرا که نابودی نهایی ظلم، ستم، اشغال و نصرت و پیروزی مظلومان حتمی است.

به گزارش شمس، حجت‌الاسلام علی فاضل‌هیدجی امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه تبریز که با حضور پرشکوه نمازگزاران در مصلای اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: ما در کنار مردم فلسطین هستیم و امید پیروزی و آزادی آنها را داریم، چراکه این وعده پیروزی را خداوند داده است و قطعا محقق خواهد شد.

وی بیان داشت: ای کسانی که می‌خواهید بحران‌های فعلی جهان را ریشه‌یابی کنید، به قرآن سر بزنید و ببینید که چطور این قوم مورد نفرین خداوند قرار گرفته است. 

فاضل هیدجی ادامه داد: خداوند تعدادی از  این قوم اسرائیل را کافر دانسته‌ در حالیکه اگر مطیع خداوند بودند، شرایط بهتری داشتند و مورد غضب خداوند قرار نمی‌گرفتند اما آنها همچنان در حال ترویج فساد روی زمین هستند.

خطیب موقت نماز جمعه تبریز با بیان اینکه خداوند در آیه ۶۳ سوره یونس فرموده است، اولیای الهی که اندوه را تا ابد برای آنها برطرف کردند، جزء کسانی بودند که همیشه خویشتن‌دار و باتقوا بودند، گفت: از خداوند می‌خواهیم تا ما را به این مقام از تقوا برسانند.

وی با اشاره بر اینکه چند آیه می‌خواهم بگویم که مخاطبش سازمان حقوق بشر و هر آن کسی که ادعای وجدان بیدار داشتن دارند، است، تصریح کرد: در قرآن کریم قوم یهود را قومی نامیده است که از فلاکت فرعونی نجات داده شده و پیامبران بزرگ از آنها مبعوث کرده است و نعمت و ثروت در اختیار آنها قرار داده است.

امام جمعه موقت تبریز ادامه داد: از طرف دیگر بیشترین غضب و خشم الهی نیز به همین قوم است به‌طوریکه در چندین آیه خداوند این قوم را نفرین کرده است.

وی ابراز کرد: حال این برگزیدگی و آن خشم جای تحلیل است و راز دوگانگی آن این است که خداوند وقتی آنها را برگزیده کرد، به آنها امکانات و حکومت داد ولی هر نعمتی مسؤولیت در بردارد اما وقتی روی زمین فساد کردند، دچار خشم الهی و غضب الهی شدند.

فاضل‌هیدجی یادآور شد: خداوند از قوم یهود اصلاح در زمین خواست ولی چون فساد به بار آوردند، دچار نفرین پروردگار شدند.

خطیب موقت نماز جمعه تبریز با بیان اینکه چند مشکل گریبان‌گیر قوم یهود است، اذعان داشت: نژادپرستی و خودبرتر بینی( هر جا با بحران جهانی روبه‌رو هستیم، نژادپرستی در آن نهفته است)، لجاجت، حرص و طمع و خشونت، از این مشکلات است که در جمعی از آنها دیده می شود.

وی خاطرنشان کرد: بی‌عفتی، عادی کردن دروغ، نسل‌کشی جزء کارهای رژیم صهیونیستی است که به راحتی می‌توانند دروغ بگویند و آن دروغ‌هایشان را در کل دنیا گسترش دهند.

فاضل‌هیدجی متذکر شد: اتفاقاتی که در این روزها در غزه رخ می‌دهد، نشان‌دهنده افول سلطه‌گران  است که با بیداری امت‌های اسلامی شاهد آن خواهیم بود زیرا اسلام مسیر خود را خواهد رفت.

امام جمعه موقت تبریز گفت: شکست غیرقابل ترمیم رژیم اشغالگر قدس وعده قطعی الهی در نابودی نهایی ظلم، ستم، اشغال و نصرت و پیروزی مظلومان است.

پایان پیام/