شهردار ناحیه باید حضوری میدانی داشته باشد
شهردار ناحیه باید حضوری میدانی داشته باشد
در اجرای سیاست ناحیه‌محوری ابلاغی از سوی شهردار تبریز، شهردار منطقه 3 تبریز، 3 شهردار نواحی منطقه را طی مراسمی در حضور معاونان و مدیران منطقه معرفی کرد.

به گزارش شمس و به نقل از امور ارتباطات شهرداری منطقه ۳ تبریز؛ شهرداران ۳ ناحیه منطقه طی مراسمی معرفی و فعالیت‌شان را آغاز کردند.

اکبر پورخردمند با اعلام تقدیر و تشکر خود از فعالیت‌ها و تلاش‌های معاونت‌ها و واحدهای ستادی و عملیاتی منطقه، گفت: باید در هر حال تلاش کنیم که رضایت نسبی شهروندان را با انجام کارهای محوله قانونی، تامین کنیم.

شهردار منطقه به سیاست کلان شهرداری تبریز حرکت به سوی منطقه‌محوری و در ادامه آن به ناحیه‌محوری اشاره کرد و افزود: اجرای برنامه و سیاست ناحیه‌محوری، فی النفسه کار خوبی است.

وی اظهار داشت: با حوزه بندی ناحیه های شهرداری منطقه که بر اساس تقسیم بندی شهرسازی انجام خواهد گرفت، سایز منطقه کوچک شده و انجام و اقدامات مختلف به ناحیه‌ها منتقل خواهد شد.

پورخردمند اولویت فعالیت های شهرداران نواحی را ارائه خدمات شهری و احداث و نگهداری فضای سبز و مدیریت قسمتی از حفاری های خدماتی دستگاه های خدماتی و تشخیص مزاحمت عنوان کرد و افزود: در مراحل بعدی نیز در حوزه‌های عوارض نوسازی و مشاغل فعالیت خود را گسترش خواهند داد.

شهردار منطقه در تشریح چگونگی فعالیت‌های شهرداران ناحیه‌ها گفت: شهردار ناحیه باید حضوری میدانی در حوزه تحت مدیریت خود داشته و بر زیرساخت‌های مختلف حوزه خود اشرافیت کامل داشته باشد.

مراسم معارفه با معرفی مسعود پناهی به عنوان شهردار ناحیه ۱، محمدرضا کاویانی شهردار ناحیه ۲ و احد محمودپور شهردار ناحیه ۳ شهرداری منطقه ۳ تبریز، توسط شهردار منطقه پایان یافت.

انتهای پیام /