شناسایی ۱۵۱ کاربر اشاعه دهنده بی‌بندباری و بی‌حجابی در آذربایجان‌شرقی
شناسایی ۱۵۱ کاربر اشاعه دهنده بی‌بندباری و بی‌حجابی در آذربایجان‌شرقی
رئیس پلیس فتا آذربایجان‌شرقی گفت: براساس مطالبات مردمی و افراد فعال در شبکه های اجتماعی رصد و برخورد با رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی در قالب طرح عملیاتی پلیس فتا صورت می پذیرد.

به گزارش شمس، محسن محمودی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در حوزه اقدامات پیش دستانه مقابله و برخورد با مصادیق رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی؛ با اشراف سایبری و اجرای طرح های عملیاتی مختلف هر گونه فعالیت مجرمانه پیرامون اشاعه و ترویج ناهنجاری های اجتماعی و موارد سوء اخلاقی رصد می شود و برخورد با مرتکبان و مجرمان در دستور کار پلیس فتا استان قرار دارد.

این مقام انتظامی با اشاره به مصادیق مجرمانه در خصوص ” اشاعه و ترویج بی بندباری در فضای مجازی ” نظیر ترغیب به ” بی حجابی، تن نمایی، مدلینگ مبتذل، لایوهای مستهجن غیراخلاق، پیکر تراشی و غیره ” افزود: تاکنون با انجام ۲۹۴ رصد عام صورت گرفته و تعداد ۱۵۱ مورد شناسایی انجام شده است.

رئیس پلیس استان تصریح کرد: بر اساس مطالبات مردمی و به خصوص کاربران فضای سایبر کارگروه های ویژه عملیاتی در پلیس فتا در حال رصد فضای مجازی بوده و در صورت مواجهه با هر گونه مصادیق رفتارهای هنجارشکنانه و غیر اخلاقی شناسایی و بر خورد با مرتکبان و مجرمان را در دستور کار خود قرار خواهند داد.

محمودی گفت: به جوانان و نوجوانان عزیز و آینده‌ساز کشور توصیه می شود فریب و توطئه مجرمان در فضای مجازی را نخورند و همچنین با مدنظر قرار دادن امر به معروف و نهی از منکر نسبت به سالم سازی و ترویج خوبی ها و فضیلت های اخلاقی در فضای مجازی یار و مددکار پلیس فتا باشند.

رئیس پلیس فتا استان در پایان با بیان اینکه نقش والدین در کنترل و نظارت خود بر فرزندان خود در فضای مجازی مهم و تاثیرگذار است،خاطرنشان کرد:کارشناسان پلیس فتا به صورت ۲۴ ساعته فضای مجازی را رصد و پایش می کنند و کاربران فضای مجازی در صورت مشاهده هرگونه موارد سوء اخلاقی و ترویج بی بندباری با شمار ۰۹۶۳۸۰ به فوریت‌های سایبری پلیس فتا اطلاع دهند.

پایان پیام/