سیگارفروشی دارنده ۷ مدال جهانی در تبریز!
سیگارفروشی دارنده ۷ مدال جهانی در تبریز!
بهتاج گفت: یک جوان ناشنوای تبریزی که ۷ مدال جهانی دارد دریکی از نقاط شهر سیگار می‌فروشد.

به گزارش شمس، «ایوب بهتاج» در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سرانه سالن‌های ورزشی تبریز نسبت به سایر شهرستان‌های استان کم است، اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان در شبستر ۱۳ سالن ورزشی در تبریز هم ۱۲ سالن ورزشی دارد که این مورد پاسخگوی جمعیت تبریز نیست، حتی با وجود ۲۷ سالن ورزشی شهرداری نیز نمی‌توان جوابگوی نیاز ورزشی شهروندان مان باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در تبریز به جز تیم نوجوانان تبریز در زمینه فوتسال بانوان تیمی وجود ندارد، خاطرنشان ساخت: بانوان فوتبالیست تبریزی برای فعالیت در این حوزه به ناچار به شهرهای دیگر می‌روند تا به فعالیت خود ادامه دهند، ما استعدادهای قوی را در این حوزه داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور قهرمانان ورزشی در بدنه شهرداری، عنوان کرد: وقتی قهرمانان شاغل در شهرداری به مسابقات اعزام می‌شوند از حقوق آن‌ها کاسته می‌شود لازم است در این زمینه نیز اقداماتی صورت گیرد.

بهتاج اضافه کرد: یک جوان ناشنوای تبریزی که ۷ مدال جهانی دارد دریکی از نقاط شهر سیگار می‌فروشد اما کشوری مثل نروژ سال‌هاست تلاش می‌کند تا در زمینه ناشنوایان فقط یک مدال کسب کند، این در حالی است که تنها یک ورزشکار ما ۷ مدال کسب کرده است.

انتهای پیام/