سیاست باشگاه تراکتور در مورد خمز
سیاست باشگاه تراکتور در مورد خمز
تیم تراکتور در 10 بازی رسمی آخر خود با خمز متحمل 6 شکست شده است.

به گزارش شمس، تیم تراکتور در لیگ برتر فوتبال کشور در  بازی ۴ برد و ۴ شکست داشته است که برای تیمی که می‌خواهد مدعی باشد، آمار خوبی به شمار نمی‌رود.

اگر آخرین بازی فصل گذشته تراکتور برابر تیم استقلال تهران همچنین بازی مقابل تیم الشارجه امارات را هم لحاظ کنیم تیم تراکتور در ۱۰ بازی رسمی آخر خود ۴ پیروزی داشته و در ۶ بازی هم مغلوب شده است.

تغییرات زیاد در ترکیب تیم تراکتور و عدم مشخص شدن پست اصلی بازیکنان از سوی کادر فنی، یکی از انتقادهای صورت گرفته به خمز است.

بعد از بازی با تیم ذوب آهن و انتقاد خمز از بازیکنان، حالا سرمربی تیم تراکتور حمایت بازیکنان را هم ندارد. باشگاه هم فعلا ترجیح می‌دهد طبق قرارداد با خمز به همکاری خود ادامه دهد، هر چند از نتایج تیم رضایت ندارد. در این وضعیت خمز تیمش را برای بازی هفته نهم برابر نساجی مهیا می‌کند تا بتواند با پیروزی در بازی خانگی بردهای تیمش در این فصل را به عدد ۵ برساند.

تجربه تیمداری زنوزی در گسترش فولاد و ماشین سازی و ۵ سال در تیم تراکتور، نشان می دهد که زنوزی به هیچ مربی این همه فرصت نداده است. با این همه تصمیم باشگاه تراکتور همچنان به حفظ خمز در راس تراکتور است.

پایان پیام/