سندروم بی‌قرار شهردارِ خوب!/ شورای همیشه ناراضی شهر جدید سهند و استیضاح پی‌در‌پی شهرداران
سندروم بی‌قرار شهردارِ خوب!/ شورای همیشه ناراضی شهر جدید سهند و استیضاح پی‌در‌پی شهرداران
از ابتدای دوره ششم شورا، اعضای ۷ نفره‌ی این شورا به‌جای برنامه‌ریزی و ریل‌گذاری برای توسعه و تحرک شهر و آبادانی آن، تنها گزینه‌ی روی میزشان استیضاح پی‌در‌پی شهرداران است!

به گزارش خبرنگار شمس، شهر جدید سهند تقریباً از ابتدای دوره‌ی ششم شورا از همدستگی‌ و همگرایی‌ برای توسعه و پیشرفت محروم است و اعضای ۷ نفره‌ی شورای شهر به‌جای برنامه‌ریزی و ریل‌گذاری برای توسعه و تحرک شهر و آبادانی آن، تنها گزینه‌ی روی میزشان استیضاح پی‌در‌پی شهرداران است!

شهردارانی که روزی با اصرار خود روی کار می‌آورند و روزی با اصرار خود و با دلایل عجیب و غریبی از کرسی مدیریت به پایین می‌کشند.

شهر‌وندان سهندی در این یک سال و اندی مدام می‌خوانند و می‌بینند که شورانشینان به جنگ قدرت مشغولند و تنها تاکتیک پیشرفت و توسعه‌شان حل معضل «سندروم بی‌قرار شهردارِ خوب» برای سهند و مقادیری قابل توجه حرف درمانی برای جلوگیری از رفتن آبروی قبل از رای آوری برای راهیابی به پارلمان شهر هستند.

شورایی‌هایی که همیشه ناراضی و طلبکارند، همیشه خوبند و تنها یک جای کار مدیریت شهری می‌لنگد و آن شهردار است.

شهرداری خوب و حرف شنو و بر مدار شورا که احیانا اگر نتواند این‌ها باشد ضرورتا باید «جمع کند و برود»!

در جلسه اخیر شورای شهر سهند و در جریان بررسی تفویض اختیار به شهردار، عطا‌الله سرایی، سخنگوی این شورا با انتقاد از سنگ‌اندازی تعدادی از اعضا برای شهردار گفته است: اگر به شهردار اختیار ندهیم نمی‌تواند کار کند؛ با این اقدام در راه شهردار سنگ اندازی میکنید! اگر نمی‌خواهید با شهردار کار کنید از همین الان استیضاح و برکنارش کنید.

آن چیزی که عیان است، در این مدت در شهر جدید سهند فرصت‌سوزی کم نشده و بی‌گمان دود پرداختن به مسائلی همچون استیضاح و برکناری شهردار به چشم شهر و شهروندان رفته و خواهد رفت!

انتظار شهروندان سهندی و رسانه‌ها از شورانشینان این است که با احصاء کاستی‌ها و آسیب‌شناسی موارد دست و پا گیر به شهردار منتخب خود مدد برسانند و به‌جای پرداختن به مسائل فرع و به‌دنبال جایگزین گشتن، به‌فکر جبران گذشته در فرصت کم باقی‌مانده برای خدمت‌رسانی باشند.

انتهای پیام /