سنجش عیار کاندیداهای شهرداری توسط مردم/ شهروندان با برنامه‌ و تفکرات نامزدها آشنا می‌شوند
سنجش عیار کاندیداهای شهرداری توسط مردم/ شهروندان با برنامه‌ و تفکرات نامزدها آشنا می‌شوند
بجانی می‌گوید هدف از دعوت 8 کاندیدای شهرداری تبریز به صحن علنی شورا جهت ارائه برنامه و رزومه، آشنایی مردم با تفکرات آنان و سنجش عیار کاندیداها و قضاوت تصمیم شوراست.

«یاسین بجانی» در گفت‌وگو با خبرنگار شمس با اشاره به بررسی گزینه‌های مدیریت شهرداری تبریز در صحن علنی شورا، اظهار داشت: ۸ کاندیدای نهایی شهرداری تبریز روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه رزومه، برنامه‌ها و دیدگاه‌هایشان را در حضور خبرنگاران ارائه می‌کنند تا مردم نیز از طریق رسانه‌های اجتماعی با این افراد و تفکرات‌شان آشنا شوند.

وی ادامه داد: برخلاف گذشته، در این دوره شورای شهر تبریز دنبال انتخاب شهردار پشت درهای بسته نیست و بعد ارائه‌ی برنامه‌ها توسط ۸ کاندیدا، مردم عیار آن‌ها را خواهند سنجید و به قضاوت تصمیم نهایی اکثریت خواهند نشست.

سخنگوی شورای شهر تبریز با بیان اینکه تخصص، برخورداری از روحیه‌ی انقلابی و جهادی، تجربه، کارآمدی، شفافیت و مقابله با فساد جزو معیارهای مشترک اعضاء شورا در انتخاب شهردار آتی تبریز است، تصریح کرد: انتخاب شهردار مهم‌ترین تصمیم شوراست و امیدواریم شهرداری بدون جناح‌ و باندبازی انتخاب شود که با عملکرد مطلوب و تحول‌گرایی رضایت شهروندان را جلب کند.

انتهای پیام/