سبد فروش اینترنتی کالاهای اساسی در آذربایجان‌شرقی تقویت شد
سبد فروش اینترنتی کالاهای اساسی در آذربایجان‌شرقی تقویت شد
مدیر تعاون روستایی استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: از امروز امکان خرید اینترنتی روغن و ماکارونی در این استان علاوه بر مرغ منجمد و تخم مرغ از طریق سامانه بازرگام وجود دارد.

به گزارش شمس، علی اکبر نژادرضا، مدیر تعاون روستایی استان در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در جهت رفاه حال مردم، مرغ و تخم مرغ جهت تنظیم بازار از شب یلدا در سامانه بازرگام در حال توزیع است، اظهار داشت: علاوه بر مرغ که به قیمت هرکیلوگرم ۲۰ هزار تومان و تخم مرغ که با قیمت هر شانه ۴۳ هزار تومان توزیع می‌شود، روغن نیمه جامد، روغن مایع، روغن مایع سرخ کردنی و ماکارونی نیز از امروز در این سامانه با قیمتهای مصوب توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: در این سامانه روغن مایع آفتاب چهار کیلویی به قیمت ۷۲ هزار و ۸۰۰ تومان، روغن مایع آفتابگردان به قیمت ۱۴ هزار تومان، روغن سرخ کردنی به قیمت ۲۱ هزار و ۶۰۰ تومان و ماکارونی هفتصد گرمی‌به قیمت مصوب هفت هزار و ۸۰۰ تومان در حال توزیع است.

مدیر تعاون روستایی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه مردم استان اقلام تنظیم بازاری را می‌توانند از طریق سامانه اینترنتی یا اپلیکیشن بازرگام خریداری کنند، گفت: از ۲ روز دیگر لبنیات و برنج تایلندی نیز با قیمت مصوب از طریق این سامانه توزیع خواهد شد.

«بازرگام» سامانه توزیع هوشمند کالاهای اساسی با هدف حذف دلالی‌‌‌های غیرضرور در شبکه توزیع اقلام ضروری و توزیع آن‌ها با قیمت مصوب جهاد کشاورزی شروع به کار کرده است.

انتهای پیام/