سازه چند صد میلیارد تومانی در زیرزمین مقبره الشعرا بیشتر شبیه سردخانه است!
سازه چند صد میلیارد تومانی در زیرزمین مقبره الشعرا بیشتر شبیه سردخانه است!
فرماندار شهرستان تبریز گقت: وضعیت آشفته و ویران محوطه مقبره الشعرا زیبنده تبریز نیست و دستگاه‌های مرتبط باید با اقدام جهادی مشکلات محوطه را در ضلع شمالی و جنوبی با فوریت رفع کنند.

به گزارش شمس، علی جعفری آذر در جلسه بررسی مشکلات مقبره الشعرا با انتقاد از طولانی شدن عملیات اجرائی پروژه مقبره الشعرا اظهار داشت: چندین سال است پیرامون مقبره الشعرا و بنای اصلی با ورق‌های شیروانی حصارکشی شده و منظر بدی را از خود برای شهروندان، اهالی منطقه، میهمانان و مسافران به جای گذاشته است.

وی افزود: این وضعیت آشفته، ویران و رها شده زیبنده تبریز نیست و دستگاه‌های مرتبط باید با اقدام جهادی مشکلات محوطه را در ضلع شمالی و جنوبی با فوریت رفع نموده و محیط را به شکل زیبا آماده پذیرایی از میهمانان تابستانی کنند.

فرماندار تبریز با انتقاد از طراحی سازه چند صد میلیارد تومانی در زیرزمین ضلع شمالی گفت: ضرورت و کاربری این سازه چندان معلوم نیست و بیشتر شبیه سردخانه می‌باشد.

جعفری آذر خاطرنشان کرد: مقبره الشعرا یکی از قطب‌های گردشگری آذربایجان و همچنین محل تفریح همشهریان و اهالی منطقه است و شهرداری تبریز تا آخر خردادماه امسال نسبت به یکسان سازی محوطه، پوشش سازه‌ها و گودال‌ها، گل‌کاری محوطه، ایمن سازی سازه‌ها و تملک مغازه‌های واقع در اول تکیه حیدر برای تسهیل عبور و مرور به طرف مقبره الشعرا اقدام کند.

انتهای پیام/