زنگ خطر برای جوایز انفرادی تراکتوری‌ها/ گل بزنید و پاس گل دهید!
زنگ خطر برای جوایز انفرادی تراکتوری‌ها/ گل بزنید و پاس گل دهید!
زنگ خطر برای جوایز انفرادی تراکتوری‌ها در هفته‌های پایانی به صدا درآمده است.

به‌ گزارش شمس، با اینکه نتایج داخل زمین این روزها به نفع تراکتور پیش می‌رود و البته این موضوع مهم‌ترین اتفاق ممکن است ولی با این حال رقابت بر سر عناوین فردی هم همواره جذابیت‌های خاص خود را برای علاقه‌مندان به فوتبال داشته و چه بسا تراکتوری‌ها علاقه داشته باشند، تیم‌ محبوب خود با گل و پاس گل بازیکنی برنده شود که در کورس رقابت برای جوایز انفرادی است.

تراکتور که از ابتدای فصل جاری لیگ برتر با حضور ریکاردو آلوز و محمد عباس‌زاده نامش بین رقابت برای آقای گلی و بهترین پاسور لیگ مطرح بوده، این روزها درحال مشاهده نزدیک شدن سایر رقبا به خود است و باید سریعتر دستی بجنباند.

مهندس لیگ برتر مدت‌هاست که پس از رسیدن به عدد ۱۲ دیگر پاس گل نداده است. هوادار آخرین تیمی بود که ریکی برابر آن پاس گل داد و بعد از آن در ۸ هفته اخیر ناکام بوده است. این درحالی است که مهدی ترابی شمار پاس گل‌های خود را به عدد ۸ رسانده و فقط ۴ پاس گل با ستاره پرتغالی فاصله دارد.

اما رضا اسدی آقای گل لیگ برتر نیز مدت‌هاست در جریان بازی گلی به ثمر نرسانده است. سه گل اخیر اسدی همگی از روی نقطه پنالتی بوده تا وی هم‌اکنون با ۱۱ گل در صدر باشد ولی رقبای جدی چون شهریار مغانلو از سپاهان به دنبال مهاجم گرگانی هستند.

همچنین محمد عباس‌زاده دیگر مهاجم برتر تراکتور و لیگ برتر هم چند بازی هست که مورد اعتماد پاکو خمز قرار نگرفته و از نیمکت بازی را آغاز می‌کند. مهاجم قائمشهری شاید بدشانس‌ترین بازیکن شاخص لیگ برتر از لحاظ آماری باشد که این روزها حتی به وی فرصت عرض اندام برای ارتقای آماری نیز دست پیدا نمی‌کند.

انتهای پیام/