رعایت شاخصه های کیفی از اهم الزامات و اقدامات عمرانی است
رعایت شاخصه های کیفی از اهم الزامات و اقدامات عمرانی است
شهردار منطقه9 رعایت شاخصه های کیفی و ارزیابی منظم این شاخصه ها را همزمان با اقدامات لازم جهت تسریع در اجرای پروژه ها حائز اهمیت دانسته و بر رفع مشکلات و موانع احتمالی تأکید کرد.

به گزارش شمس و به نقل از امور ارتباطات شهرداری منطقه۹ تبریز، محمد حسین زاده شهردار این منطقه به همراه برخی از معاونین و مدیران منطقه، در بازدید میدانی از پروژه های فعال سطح حوزه استحفاظی شهرداری منطقه۹، از نزدیک در جریان آخرین وضعیت و پیشرفت فیزیکی پروژه ها قرار گرفته و نکات لازم را به مجریان و کارشناسان امر متذکر شد.

حسین زاده توسعه و آبادانی جنوب شرق تبریز را منوط به همدلی و هم افزائی و نیز همت، اراده و اجماع نظر مدیران اجرایی منطقه دانست و خاطر نشان کرد: توان و تلاش مدیریتی در عرصه های مختلف خدمات رسانی باید بیش از پیش در نزد مدیران ظهور و بروز کند تا با ارائه خدمات مطلوب، موجبات رضایت حداکثری شهروندان در حوزه خدمات شهری فراهم شود.

شهردار منطقه ۹ رعایت شاخصه های کیفی و ارزیابی منظم این شاخصه ها را همزمان با اقدامات لازم جهت تسریع در اجرای پروژه ها حائز اهمیت دانسته و بر رفع مشکلات و موانع احتمالی تأکید کرد.

گفتنی است از پروژه های فعال و در دست اجرای شهرداری منطقه۹ می توان به احداث پارک کودک، پارک محله ای رز و همچنین۲۰ و ۱۶ متری خاوران و ایستگاه آتش نشانی اشاره داشت.

انتهای پیام /