نصب مبلمان شهری در بوستان محله ای رز شهرک خاوران
نصب مبلمان شهری در بوستان محله ای رز شهرک خاوران
همزمان با اتمام احداث پروژه بوستان محله ای رز، مبلمان شهری این بوستان در محل های پیش بینی شده در حال نصب می باشد.

به گزارش شمس، حسین زاده شهردار منطقه گفت: در راستای فراهم نمودن امکانات مناسب شهری برای شهروندان و ارائه هرچه بیشتر خدمات رفاهی در سطح مکان های عمومی، مبلمان شهری بوستان محله ای رز شهرک خاوران با رعایت فاصله های مناسب در حال نصب می باشد.

شهردار منطقه ۹ افزود: با هدف زیباسازی محیط شهری و همچنین در راستای مرتفع ساختن نیازهای تفریحی شهروندان و دسترسی آنها به مکان های عمومی برای گذراندن اوقاتی پر نشاط، تلاش شهرداری منطقه ۹ برای توسعه فضاهای سبز و بوستان های محله است.

وی تصریح کرد: در همین راستا و در جوار این بوستان محله ای، و با هدف اجرای طرح های ماندگار شهری در حوزه حقوق کودکان، اولین پارک کودک در سطح این منطقه، با همت تلاشگران عمرانی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع در حال احداث می باشد.

وی خاطر نشان کرد: پارک اختصاصی کودک شهرک خاوران دارای امکانات مدرن و بروز بازی بر پایه آموزش و مهارت خواهد بود و با بهره گیری از ایده های خلاقانه مختص گروه سنی کودکان و با هدف آموزش و یادگیری از طریق ایجاد ارتباط کودک با محیط، طبیعت و همچنین بازی، آموزش و ایجاد مشارکت عملی کودکان و نیز ایجاد تعلق پذیری کودک نسبت به شهر، در شهرک خاوران احداث می شود.

حسین زاده خاطر نشان کرد: در ادامه احداث بوستان های محله ای، بوستان دیگری نیز به مساحت ۱۰ هزار متر مربع در سطح منطقه ۹ در دست مطالعه می باشد.

انتهای پیام /