راه اندازی سرویس ادارات از ایجاد ترافیک در تبریز جلوگیری می کند
راه اندازی سرویس ادارات از ایجاد ترافیک در تبریز جلوگیری می کند
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: راه اندازی سرویس برای ادارات و کارخانه ها یکی از راه هایی است که می تواند از ایجاد ترافیک در کلانشهری همچون تبریز جلوگیری کند.

به گزارش شمس، اصغر آدی بیگ امروز با اشاره به تاثیر میزان تردد خودروهای شخصی در آلودگی هوا، اظهار کرد: سرویس ایاب و ذهاب کارکنان علاوه بر ایجاد نظم حضور در محل کار، یکی از راهکارهای کاهش آلودگی هوا در کلانشهرها است.

او ادامه داد: برای کاهش میزان آلودگی هوا و بهره مندی از هوای پاک و تمیز همه باید دست به کار شویم و با اقداماتی همگانی، گام های موثری برداریم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز عنوان کرد: چند هزار نفر از کارکنان ادارات شهر تبریز اگر به‌جای خودروهای شخصی از سرویس جهت حضور در محل کار استفاده کنند و مدیران نیز زیرساخت های لازم را فراهم کنند، خواهیم توانست اقدامی عملی برای کاهش ترافیک و مقابله با سیل عظیم خودروهای شخصی انجام دهیم.
آدی بیگ ضمن اشاره به تداوم پویش سه شنبه های بدون خودرو در سازمان ترافیک به شکل انفرادی و استفاده از سرویس برای کارکنان، گفت: راه اندازی سرویس برای ادارات و کارخانه ها یکی از راه هایی است که می تواند از ایجاد ترافیک چندین هزار خودروی شخصی تک سرنشین در کلانشهری همچون تبریز جلوگیری کند.