راهی بجز سرمایه‌گذاری برای توسعه شهر وجود ندارد
راهی بجز سرمایه‌گذاری برای توسعه شهر وجود ندارد
شهردار سردرود گفت: اگر ما منتظر اعتبارات بالا دست باشیم یا به دنبال درامدهایی که بر اساس قانون تعریف شده باشیم عملا با محدودیت مواجه می شویم و نمی شود با این بودحه ها کار خاصی انجام داد.

به گزارش شمس؛ شهردار سردرود با بیان اینکه راهی بجز سرمایه گذاری برای توسعه شهر وجود ندارد، گفت: اگر ما منتظر اعتبارات بالا دست باشیم یا به دنبال درامد هایی که بر اساس قانون تعریف شده باشیم عملا با محدودیت مواجه می شویم و نمی شود با این بودحه ها کار خاصی انجام داد.

حسین پناه ادامه داد: خوشبختانه بحث سرمایه گذاری در سیستم جدید شهرداری به عنوان گزینه جدید آمده و پتانسیل بالایی دارد و هشتاد درصد برنامه های من در قالب سرمایه گذاری است.

وی افزود: در شهر سردرود ظرفیت سرمایه گذاری بالایی وجود دارد یکی از نمونه های آن بحث گردشگری است و شهر سردرود دارای موقعیت استراتژیک نسبت به تبریز دارد که واقعا یک موقعیت فوق العاده محسوب می شود.

وی اظهار داشت: سردرود در زمینه تابلوفرش به عنوان پایتخت تابلو فرش جهان نامیده شده و و از طرفی میوه هایی که درسردرود هست از کیفیت و مرقوبیت بسیار بالایی برخوردار است یا وجود غذاخوری هایی که سردرود را تبدیل شده به بورس رستوران های لوکس نه تنها در حد منطقه بلکه درکل ایران مطرح نموده است و همچنین شهر سردرود پتانسیل خوبی در زمینه پرورش گل و گیاه دارد.

شهردار سردرود با اشاره به قدمت سه هزار ساله سردرود گفت: نارین قلعه بالای هزار سال قبل از میلاد وجود داشته است یا مثلا همین قنات های این شهر که کم به آنها توجه شده است و بالای ۲۰قنات وجود دارد که در این شرایط کم آبی توجهی به این سرمایه ها نمی شود.

وی در پایان با بیان اینکه برنامه های ویژه ای برای موضوع سرمایه گذاری در سردرود داریم اضافه کرد: شهرداری باید از مسائل روزمره بیرون آمده و درقالب مدیریت هوشمند برنامه ریزی کند و از این رو ظرفیت های موجود شهر سردرود استفاده خواهد شد و از تمامی سردرودی های ساکن کشورهای خارجی و دیگر نقاط ایران اسلامی برای سرمایه گذاری پرسود در این شهر دعوت به عمل خواهد آمد.

اتنتهای پیام /