دشمنان لحظه‌ای از «تحریم» و «تهدید» غافل نشده‌اند
دشمنان لحظه‌ای از «تحریم» و «تهدید» غافل نشده‌اند
عباسقلی‌زاده گفت: ما در طول این ۴۳ سال یک روز بدون تحریم و تهدید سپری نکرده‌ایم.

به گزارش شمس، سردار عباسقلی‌زاده صبح امروز در مجمع‌عالی بسیج استان اظهارداشت: با توجه به خط‌دهی‌های امامین انقلاب، باید ۵ مرحله را در ۲ گام انقلاب اسلامی در راستای رسیدن به آرمان های انقلاب اسلامی طی کنیم.

فرمانده سپاه عاشورا تحقق کامل بیانیه گام دوم را منوط به مطالعه آحاد مردم و مسئولین و عمل به آن دانست و گفت: هر رده و مرتبه در راستای پیمودن این مسیر و تحقق آرمان‌های انقلاب باید بیانیه گام دوم را مدنظر خود قرار دهد.

وی مجمع عالی بسیج را یکی از مجامع حیاتی، موثر و نقش آفرین دانست و یادآور شد: مجامع مختلف بسیج در کشور است که یکی از آن‌ها در استان ما تشکیل شده است که در راستای تحقق حکومت اسلامی و سازماندهی‌های لازم و با حضور اساتید، مسئولین لشکری و کشوری و فرهیختگان بسیجی برگزار می‌شود.

سردار عباسقلی‌زاده وحدت، هماهنگی و انسجام را مایه پیشرفت میهن اسلامی عنوان کرد و افزود: باید تمام توان خود را در مقابله با استکبار جهانی که مایه ممانعت از پیشرفت ما است را به کار بگیریم. چراکه ما در طول این ۴۳ سال یک روز بدون تحریم و تهدید سپری نکرده‌ایم.

وی ادامه داد: علی‌رغم فشار جهان‌خواران، شاهد  پیشرفت‌هایی هستیم که مدیون رهبری و همت اقشار مختلف و مخصوصا بسیجیان در کسوت های متفاوت است.

انتهای پیام /